در برنامه هفتگی «خارج از کادر»؛

آی‌فیلم میزبان کامبوزیا پرتوی می‌شود

۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۵:۰۰
کد خبر: ۷۰۳۶۳۷
آی‌فیلم میزبان کامبوزیا پرتوی می‌شود
دوربین برنامه هفتگی «خارج از کادر» شبکه آی‌فیلم این‌بار خارج از کادرهای کامبوزیا پرتوی را از زبان خودش، همکارانش و همسرش به تصویر کشیده است.

به‌گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «خارج از کادر» جمعه شب‌ها با حضور یکی از هنرمندان شاخص سینما، تلویزیون و تئاتر کشور، به تهیه‌کنندگی عاطفه خالدی روانه آنتن  می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این قسمت از برنامه، فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر کشورمان از قاب آی‌فیلم برای مخاطبانش از دغدغه‌ها، مشغولیت‌ها، خاطرات و حال‌وهوای این روزهایش می‌گوید.

کامبوزیا پرتوی ۶۳ سال دارد و از سال ۱۳۶۶ تاکنون در عرصه کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی فعالیت می‌کند. از آثار مطرح او در زمینه کارگردانی می‌توان به فیلم‌های ماهی، گلنار، بازی بزرگان، کافه ترانزیت، پرده و کامیون اشاره کرد.

ردپای پرتوی را در فیلم‌هایی همچون «من ترانه ۱۵ سال دارم»٬ «فراری»٬ «قطعه ناتمام»٬ «شیرک»٬ «دایره»٬ «خانه دوست کجاست»، «ایستگاه متروک» و «گل پامچال» می‌توان دید.

برنامه «خارج از کادر» جمعه ۱۴ خرداد ساعت ۲۲:۳۰ به‌کارگردانی فرشاد خلیلی از کانال فارسی شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت ۰۶:۳۰ و ۱۴:۳۰ روز شنبه و ۲۲:۳۰ دوشنبه خواهد بود.

 

نظر شما