ثبت رکوردی جدید؛

«انتقام جویان» در ۱۱ روز یک میلیارد دلاری شد

۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۶:۰۴
کد خبر: ۷۰۴۱۶۲
«انتقام جویان» در ۱۱ روز یک میلیارد دلاری شد
فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت» تنها با ۱۱ روز نمایش به فروشی بالغ بر یک میلیارد دلار دست یافت و رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ به نقل از ورایتی، فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت» به کارگردانی برادران «روسو» محصول استودیو مارول کمپانی دیزنی که دنباله‌ای بر دو فیلم «انتقام جویان» و «انتقام جویان: عصر اولتران» است، در دومین هفته نمایش خود ۱۲۲ میلیون دلار از محل ۴۴۷۴ سالن سینمای آمریکا فروخت تا با احتساب فروش بین‌المللی مجموع فروش جهانی خود را به رقمی بالغ بر یک میلیارد دلار برساند و به سریع‌ترین فیلم در تاریخ سینما تبدیل شود که در مدت ۱۱ روز به چنین فروشی دست می‌یابد.

این فیلم همچنین هفته گذشته با ۶۳۰ میلیون دلار، رکود فروش آغازین تاریخ سینمای آمریکا و جهان را به خود اختصاص داده بود. پش از این رکورد فروش آغازین در سینماهای آمریکا با ۲۴۸ میلیون دلار در اختیار فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» قرار داشت و در گیشه جهانی نیز رکورد فروش در هفته نخست اکران با ۵۴۱.۹ میلیون دلار متعلق به فیلم «سرنوشت خشمگین» از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» محصول کمپانی یونیورسال بود.

«انتقام جویان: جنگ ابدیت» نوزدهمین فیلم از دنیای سینمایی مارول و اولین فیلم سینماست که به صورت کامل با دوربین‌های آیمکس فیلمبرداری شده‌ است.

این فیلم هم‌اکنون پس از «پلنگ سیاه» دومین فیلم پرفروش ابرقهرمانی سینمای آمریکا محسوب می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز