در مرکز تئاتر کانون؛

هنرمندان به تماشای «پاهای خانم هزار پا» می‌نشینند

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۱:۱۴
کد خبر: ۷۰۴۴۲۱
هنرمندان به تماشای «پاهای خانم هزار پا» می‌نشینند
نمایش «پاهای خانم هزار پا» با مشارکت و نقش‌آفرینی نوجوانان دارای نیازهای ویژه، برای هنرمندان بر روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  «پاهای خانم هزارپا» نمایشی از شهر قم است که به کارگردانی مهدی خجستگی و نویسندگی ندا حاجی‌بابایی به عنوان چهارمین نمایش طرح حمایت از اجرای تئاتر فراگیر (کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه) در مرکز تئاتر کانون در حال اجراست.

این نمایش ساعت 17:30 روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ویژه هنرمندان در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

«پاهای خانم هزارپا» روایت خانم هزارپایی است که از پاهای خود خسته شده و از شهر بیرون می‌آید و با کرمی روبرو می‌شود....

این نمایش‌ با هدف آماده‌سازی کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه برای ورود به جامعه، به سفارش اداره کل سینمایی و تئاتر کانون تولید شده است.

بازیگران این نمایش علیرضا نامدار، سیدهاشم موسوی، مهدی سوری، مرضیه کریمی، سمیه شیری، الهه اکبری، فاطمه فرکی، سمانه دلیر و علی‌اصغر تقی‌پور هستند.

فاطمه سیدطالبی دستیار کارگردان و حامد جهان‌بخش آهنگ‌سازی این اثر را که در جشنواره منطقه‌ای آفتاب شهرکرد برگزیده شده است را بر عهده داشته‌اند.

«پاهای خانم هزارپا» همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت 17:30 در سالن گلستان این مرکز واقع در پارک لاله تهران بر روی صحنه می‌رود.

مدارس و مهدهای کودک می‌توانند با هماهنگی قبلی صبح‌ها و عموم علاقه‌مندان نیز بعدازظهرها از این نمایش دیدن کنند.

تماشاگران می‌توانند برای تهیه بلیت و دریافت اطلاعات بیش‌تر با شماره‌ تلفن‌های 09194346356 - 09106296751 - 88980721 و 88966119 داخلی 28 تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز