سامیه لک در گفت‌وگو با برنا: (قسمت دوم)

به شدت دهن بین هستیم!!

۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۰:۰۸
کد خبر: ۷۰۵۰۳۹
به شدت دهن بین هستیم!!
سامیه لک بازیگر نقش "آیناز" در سریال «آنام» که این روزها روی آنتن شبکه سه سیما در حال پخش است و تجربه بازی در «مرگ تدریجی یک رؤیا» به کارگردانی با فریدون جیرانی، «آواز در باران»، «قلب یخی» و «خانه بی‌پرنده» را در کارنامه دارد در بخش اول گفت‌وگوی خود که از نظر گذراندید شایعات موجود درباره ممنوع الکاری اش را رد کرد و به دلایل مختلف کم کاری اش در این سال ها و فعالیتش در فضای مجازی اشاره کرد. این بازیگر در بخش دوم این گفت‌وگو که در ادامه می خوانید خود را گرفتار و عاشق بازیگری می داند و معتقد است به شدت دهن بین هستیم!

بازیگری دو جنبه دارد برخی به آن نگاهی کاملا حرفه ای و اجرایی دارند و برخی با نگاهی فان و تفریحی به این قصه می اندیشند، اینکه تو مدتی نبودی و بیزینس دیگری زمانت را پر کرده بود نشان از این دارد که اصولا بازیگری برایت فان است؟

نه، اینطور نیست، اگر فان بود که شرایط خیلی فرق می کرد. گرفتار بازیگری هم هستم ولی همانطور که گفتم اولویت ها فرق کرده، اتفاقاتی در حال افتادن است و من هم آدمی نیستم که در رؤیا زندگی کنم و عقب افتادن در زندگی را به گردن شرایط بیندازم. معتقدم شرایطم را باید خودم درست پیش ببرم، ولی وقتی دیدم اینطرف اولویت ها فرق دارد و همه چی دست خود آدم نیست به این نتیجه رسیدم حتی اگر شده 5 سال از فضای بازیگری فاصله بگیرم ولی شرایطی را در زندگی ام ایجاد کنم که طبق یک پایه گذاری درست بتوانم دوباره به ایران بیایم، منتظر بمانم و پیشنهاد بازی بگیرم.

حضور+سامیه+لک+بازیگر+سریال++_آنام_+در+خبرگزاری+برنا

امروز که تمام ذهنیت شما معطوف به بازیگری است آیا خودتان را به موج می سپارید یا مثل قبل با ذهنیت کامل و پر از وسواس درگیر دنیای بازیگری خواهید بود؟

خودم را خیلی هم به موج نمی سپارم، ولی کمی شکل آن راعوض می کنم و در چارچوب ویژه ای قرار می دهم. چارچوب قبلی را شکسته ام و در چارچوب جدیدی که ساخته ام به شکل خاصی به موج نزدیک می شوم.

57667406

همه اینها به خاطر عشق به بازیگری است؟

بله

حضور+سامیه+لک+بازیگر+سریال++_آنام_+در+خبرگزاری+برنا

به نظر باید آسیب شناسی شود که چرا سامیه لک بعد از یک سریال موفق حداقل یک کار سینمایی در کارنامه ندارد، علتش چیست؟  

به نظرم متأسفانه در این حرفه (شخص مشخصی مد نظرم نیست) به شدت دهن بین هستیم. مثلا کارگردان تشخیص می دهد که فلان بازیگر مناسب یک نقش است، ولی کافی است یک نفر بگوید این بازیگر ممنوع الکار یا خارج از کشور است، یا زمانی که با او تماس گرفته می شود تلفن را پاسخ ندهد به فاصله نیم ساعت با بازیگر دیگری تماس می گیرند. حتی گاهی یک تیم تولید می تواند شانس یک بازیگر را بپراند! استعلام برای یک تهیه کننده کاری ندارد، ولی این کار را انجام نمی دهد. حتی پیش آمده که برای بازی در نقشی با من تماس گرفته اند حتی با وجود اینکه در جواب گفته ام سر صحنه فیلمبرداری سریال دیگری هستم شرایطم را پذیرفته اند و گفته اند که تمایل دارند این همکاری شکل بگیرد و با هم هماهنگ شویم اما وقتی که قرار ملاقات می گذاریم به فاصله چند ساعت مانده به قرار که نمی دانم چه اتفاقی در این میان می افتد مسیج می فرستند قرار همکاری با بازیگری که قبلا با او صحبت کرده ایم تأیید شده به امید خدا برای کارهای بعدی در خدمتان خواهیم بود!

سامیه-لک1

پس با این شرایط نیاز است که با اهالی سینما مراوده داشته باشید؟

بله، به خاطر اینکه از اتفاقات پشت صحنه هم با خبر باشم.

حضور+سامیه+لک+بازیگر+سریال++_آنام_+در+خبرگزاری+برنا6

ادامه دارد...

قسمت اول گفت‌و‌گو:  http://yon.ir/iUBlE

گفت‌و‌گو: مجتبی احمدی

سها راستاد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز