آثاری از مصطفی رحماندست، و محمدرضا شمس و ... ارائه شد؛

دسترسی به کتاب های بریل کانون در نمایشگاه کتاب تهران

۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۷:۱۷
کد خبر: ۷۰۵۴۲۱
دسترسی به کتاب های بریل کانون در نمایشگاه کتاب تهران
24 عنوان کتاب بریل کانون پرورش فکری در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در دسترس کودکان و نوجوانان نابینا قرار دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «داستان‌های پپوچی» و «چارخونه و خاله کشمشی» هر دو اثر کلر ژوبرت، «دختری دارم شاه نداره» سوسن طاقدیس، «یک جنگل و چند حیوان» نورا حق‌پرست، «قصه‌های کوتی کوتی» نوشته فرهاد حسن‌زاده، «آهوی گردن دراز» نوشته جمشید سپاهی، «کتابچه بدجنسی گرگ کوچولو»، «مادر» نوشته لیوبا ورونکوا و ترجمه فاطمه زُهروی، «مجموعه شعر کودک» 1 و 2، «پسر نان و نمک» عباس جهانگیریان، «مجموعه شعر نوجوان» 1 تا 4، «پیروزی بر شب» اثر ژ کریستان و ترجمه سیروس طاهباز عنوان‌های برخی از این آثار هستند.‌

در عین حال، «رویای گردآفرید» مینو کریم‌زاده، «زال و رودابه» و «زال و سیمرغ» هر دو نوشته مصطفی رحماندست، «سیاوش» آتوسا صالحی و «ضحاک» محمدرضا شمس از مجموعه داستان‌های شاهنامه (نامه‌ی نامور) عنوان‌های دیگر آثار بریل کانون در نمایشگاه کتاب تهران است.

«گوی و چوگان» جمال‌الدین اکرمی، «زنگ‌ها و راه‌ها» حسین بکایی و «قلم و تاج» ابراهیم حسن‌بیگی از مجموعه «نیاکان ما» نیز از جمله آثاری است که در غرفه کانون برای کودکان و نوجوانان نابینا به ارائه شده است.

برخی از این آثار جوایز مختلفی را از جشنواره‌های شعر فجر، قلم زرین، ادبیات کودک شیراز، کتاب برتر کودک و نوجوان، جایزه ادبی هنری مهدی آذریزدی و... تاکنون به دست آورده‌اند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شبستان، سالن مهدی آذریزدی (C5)، غرفه 191 میزبان علاقه‌مندان است.

گفتنی است سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا روز 22 اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) تهران ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز