یادداشت قطب الدین صادقی برای بزرگداشتش:

این بزرگداشت شبهه انگیز است!

۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۸:۳۵
کد خبر: ۷۰۵۷۰۵
این بزرگداشت شبهه انگیز است!
بنیاد نخبگان، دانشگاه کردستان و شهرداری سنندج قرار است برنامه بزرگداشتی برای تجلیل از دکتر قطب الدین صادقی، روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه در دانشگاه کردستان برگزار کنند. به همین مناسبت دکتر صادقی یادداشتی در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دکتر قطب الدین صادقی در یادداشت خود این اقدام را امرى نسبتاً نامتعارف، دور از انتظار، و حتى شبهه انگیز دانست.

قطب الدین صادقی، در خصوص این بزرگداشت نوشت:

«براى منى که سالهاست به هرنوع یورش از سوى (رقیبان) خو گرفته ام، ودیگر عادتم شده است تا (هدفى) مناسب براى (جاه طلبان) از گرد راه رسیده باشم، و دیگر آمو خته ام تا از (نمک نشناسان) مبتدى و یا (مغرضان) نامدار، همه گونه ضرب و شتم و تهدید و ارعاب دریافت کنم، و به هر بهانه اى (نا اهلان) از چپ و راست سد راه و تلاشم شوند. دیدن مجلسى براى تحکیم دوستى، احترام به کار پیگیر و تائید تلاش صادقانه ى خادمان (که ظاهراً ما ئیم)، باید امرى نسبتاً نامتعارف، دور از انتظار، و حتى شبهه انگیز باشد! نمى دانم بنیاد نخبگان، دانشگاه کردستان یا شهردارى سنندج، در این بنده ى کمترین چه دیده اند که چنین مصمم به میدان آمده اند. هر چه هست و هرچه دارم، آثارى است مختصر، عمرى است اندک، و جانى است ناچیز، نهاده در کف اخلاص و از سر ارادت به مردم، و بخصوص جوانان این مرز و بوم. همه مى دانند گندم نماى جوفروش نبوده ام و جز به راستى و عشق و اصالت، پاى در عرصه هنر ننهاده ام. ودر همه حال خواسته ام بزرگترین کارم انتقال موهبت فرهنگ و زیبایى هنر از دوره اى به دوره ى دیگر، ازجامعه اى به جامعه ى دیگر، و از نسلى به نسل دیگر، توام با تحلیل و تعهد، و شناخت و اصالت باشد.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز