واکنش فرهادی به خروج ترامپ از برجام:

فشار واقعی به مردم وارد می شود

۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۰:۱۳
کد خبر: ۷۰۵۷۸۱
فشار واقعی به مردم وارد می شود
اصغر فرهادی کارگردان فیلم «همه می دانند» در واکنش به اعلام خبر خروج ترامپ از برجام واکنش نشان داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اصغر فرهادی کارگردان فیلم «همه می دانند» در واکنش به اعلام خبر خروج ترامپ از برجام گفت: «دیروز روز عجیبی بود، برای همه گروه ما و برای من هم حس خوشحالی بود و وقتی بعد از نمایش فیلم خبر دار شدم که چنین اتفاقی افتاده و ترامپ قراری را که بین چند کشور بوده به هم زده است، خیلی متاسف شدم.»

وی ادامه داد: «به نظر می رسد که آنها با این حرکت حکومت و سیستم را تحت فشار قرار می دهند، اما فشار واقعی به مردم وارد می شود. این فشار به مادری وارد می شود که فرزندش نیاز به دارو دارد. به لحاظ روانی این موضوع مردم را در واقع آزار می دهد.»

فرهادی با بیان اینکه بسیاری از فعالان حقوق بشر و فعالان حقوق زنان و ... دچار مشکلاتی خواهند شد گفت:  «این اتفاق بر عکس چیزی که از بیرون به نظر می رسد، وضع بسیاری از افرادی که با تمام وجود و صادقانه تلاش می کنند تا وضعیت بهتر شود را سخت تر می کند.»

اصغر فرهادی سال گذشته میلادی که با فیلم «فروشنده» نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی زبان اسکار شده بود و برای این مراسم دوت شده بود در اعتراض به سیاست های مهاجرتی ترامپ از رفتن به آمریکا و شرکت در مراسم اسکار خودداری کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز