برنامه گروه اجتماعی و فرهنگی شبکه دو سیما در آستانه ماه مبارک رمضان؛

بررسی رفتارهای نکوهش شده انسانی در «نگی که نگفتی»

۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۸:۵۴
کد خبر: ۷۰۵۸۵۴
بررسی رفتارهای نکوهش شده انسانی در «نگی که نگفتی»
دروغ گویی، غیبت، رعایت حق و حقوق دیگران، کمک به یتیمان، مستمندان و دیگر روابط اخلاقی و اجتماعی در آستانه ماه مبارک رمضان در برنامه «نگی که نگفتی» این هفته توسط ژیلا صادقی و دیگر آیتم های برنامه «نگی که نگفتی» بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ یک هفته مانده به آغاز ماه مبارک رمضان در برنامه «نگی که نگفتی» شبکه دو سیما موضوعاتی که دغدغه روز جامعه است و در برخی مواقع مورد توجه ما قرار نمی گیرد بررسی خواهد شد.

مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی در گفت‌و‌گو با خبرنگار برنا گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان در برنامه «نگی که نگفتی» به فلسفه روزه داری خواهیم پرداخت و البته دیگر رفتارهای سفارش شده دین، عرف و اخلاق را با لحنی گاه کمدی و گاه جدی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

index7

احمدی ادامه داد: در این هفته و در 4 برنامه پیش از آغاز ماه مبارک رمضان مصمم هستیم تمرینی داشته باشیم برای اخلاق، نگفتن دروغ، غیبت نکردن، رعایت حق و حقوق همسایه، همشهری حتی در رانندگی و کمک کردن به ایتام و مستمندان اطرافمان که خطوط محوری این برنامه خواهد بود.

index4

تهیه کننده برنامه «عصر طلایی» افزود: «نگی که نگفتی» این هفته با استعانت از ماه رمضان با حمایت مؤسسه عترت بوتراب به دنبال فرهنگ سازی در کمک به تحصیل، ایجاد شغل، تأمین مسکن، مهیا کردن شرایط درمان برای ایتام و مادران ایتام خواهد بود.

index3

تهیه کننده و کارگردان برنامه «نگی که نگفتی» اضافه کرد: در واقع به دنبال این هستیم که در روزهای آغازین ماه مبارک رمضان سنت حسنۀ احسان و نیکوکاری را البته با محوریت ایتام سراسر کشور در این برنامه یادآوری کنیم.

برنامه «نگی که نگفتی» شنبه تا سه شنبه از ساعت 21 و بعد از اخبار 30: 20 روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز