صالحی در جمع کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

نیازمند ارتقای معرفتی و نوسازی اداری هستیم

۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۳:۱۲
کد خبر: ۷۰۷۱۱۷
نیازمند ارتقای معرفتی و نوسازی اداری هستیم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه نیازمند ارتقای معرفتی و نوسازی اداری هستیم، گفت: تقویت ظرفیت های مردمی در عرصه فرهنگ و هنر از ضروریات است زیرا مردم هم سرمایه گذار و هم فعال در این عرصه هستند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سیدعباس صالحی در نشستی با مدیران و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان این مطلب افزود: سهم مردم باید هم در منابع و هم در اجرا حداکثری باشد و منابع پایدار در این زمینه تعریف شود.

صالحی با اشاره به بهبود فضای کسب و کار فرهنگ و هنر ادامه داد: باید در این زمینه موانع را کاهش و فرصت های کسب و کار را افزایش دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت ها و اقدامات خود را با رویکرد برنامه محور پیش می برد تصریح کرد: شعار «ایران تهران نیست» یکی از رویکردهای اساسی است که در این وزارتخانه بر آن توجه بسیاری می شود. در استان ها در زمینه های فرهنگی و هنری اتفاقات و اقدامات خوبی صورت گرفته است و با همین رویکرد پیش می رویم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع، ترکیب سازی و تبدیل فعالیت ها  به صورت مشارکت منابع وزارتخانه با منابع استانی مدل مناسبی است که آن را آغاز کرده ایم و امیدواریم در کرمانشاه هم با امضای تفاهم نامه همکاری با استانداری، فرصت های خوبی در زمینه ارتقای فرهنگ و هنر این استان پدید بیاید.

وی افزود: رویکرد نشاط و امید آفرینی نیز که مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری است از  دیگر رویکردهای مورد توجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و این موضوع در استان کرمانشاه از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

در پایان این نشست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بخش های مختلف دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر و حضور در برخی برنامه های فرهنگی و هنری به کرمانشاه سفر کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورود مورد استقبال استاندار کرمانشاه قرار گرفت و به مقام شهدای این استان ادای احترام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز