با تأیید آمازون

سریال «ارباب حلقه ها» ساخته می شود

۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۹:۳۹
کد خبر: ۷۰۸۳۶۰
سریال «ارباب حلقه ها» ساخته می شود
سریال «ارباب حلقه ها» که قرار است بر آراگورن جوان تمرکز داشته باشد نشان می دهد که او بزرگترین مرد زمانه خودش می شود، با مردم سرزمین غرب متحد می شوند تا نیروهای سایرون را از میان بردارد و قلمرو آرنور و گاندور را دوباره با هم متحد کند. داستان های زیادی در مورد آراگورن وجود دارد که برای سریال شدن مناسب است. هنوز مشخص نیست که کدام مرحله از زندگی او در سریال گنجانده می شود اما با توجه به اظهارات آمازون مبنی بر ۵ فصل بودن این سریال احتمال آن وجود دارد که هر فصل به بخشی از زندگی او بپردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شخصیت آراگورن را «ویگو مورتنسن» در سه گانه ارباب حلقه ها و هابیت به کارگردانی پیتر جکسون بازی کرده است. «آراگورن» پسر «آراتورن »که از نژاد نومه نور است، وارث پادشاهی فراموش شده الندیل و ایزیلدور در سرزمین میانه است. آراگورن پس از نابود شدن سایرون به عنوان پادشاه اله سار تاج‌گذاری کرد و صلح را به ارمغان آورد.

آمازون پیش از این برای تصاحب حق امتیاز این سریال مبلغی برابر با 250 میلیون دلار را به انتشارات HarperCollins و شرکت فیلمسازی New Line Cinema پرداخت کرده است.

کتاب ارباب حلقه‌ها یکی از مشهورترین و تأثیرگذارترین کتاب‌های ادبیات در قرن ۲۱ به‌شمار می‌رود و به زبان های مختلف ترجمه شده است. فیلم های سه گانه ارباب حلقه ها و هابیت هم که به کارگردانی پیتر جکسون ساخته شدند به محبوبیت جهانی رسیدند. از سه گانه ارباب حلقه ها «یاران حلقه۲۰۰۱» برنده ۴ جایزه اسکار و یک بفتا، «دو برج۲۰۰۲» برنده 2 جایزه اسکار و «بازگشت پادشاه۲۰۰۳» برنده ۱۰ جایزه اسکار شد.

 

 

نظر شما