مراسم خاکسپاری؛ پدر و خواهر قاسم افشار در گفت‌و‌گوی اختصاصی با برنا:

احترام مردم مرا آرام کرد

۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۸:۱۴
کد خبر: ۷۰۸۵۶۶
احترام مردم مرا آرام کرد
قدرت اله افشار پدر مرحوم قاسم افشار گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون در مراسم خاکسپاری پیکر این مرحوم در گفت و گو با برنا از حضور مردم در این مراسم تشکر کرد و احترام آنها را مایه آرامش خود دانست.

قدرت اله افشار پدر قاسم افشار در مراسم خاکسپاری پیکر فرزندش در گفت‌و‌گو با خبرنگار برنا از این مرحوم به عنوان فردی با فضیلت، با اخلاص و تقوا یاد کرد.

 وی ضمن ابراز تشکر از حضور مردم در مراسم تشییع  پیکر این مرحوم اظهار داشت: احترام و استقبال مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر قاسم تسلی خاطرم بود و حضور علاقمندان از نقاط مختلف از جمله تبریز برایم خیلی ارزشمند بود و لطف و محبت آنها را ارج می نهم.

وی به نقل از یکی از علاقمندان به قاسم افشار گفت: یکی از طرفداران قاسم او را اینگونه توصیف کرد که تا به حال هیچ گوینده ای مثل افشار نبوده و کسی جای او را پر نکرده است.

 راحله افشار خواهر زنده یاد قاسم افشار در گفت‌و‌گو با خبرنگار برنا با اشاره به ویژگی های برادرش از این مرحوم به عنوان مردی با شرافت، صداقت و نجابت یاد کرد.

خواهر زنده یاد قاسم افشار با ابراز ناراحتی از فوت دو برادر به فاصله 5 سال به خاطره ای از این مرحوم اشاره کرد و گفت: 5 سال پیش در مراسم خاکسپاری برادرم مرحوم (محسن افشار) قاسم در کنارم حضور داشت و همراه و تسلی خاطرم بود، ولی امروز دوباره این اتفاق تکرار شد و او دیگر در میان ما نیست.

وی ادامه داد: این غم سنگین را فقط افرادی که داغ از دست دادن برادر را دیده اند به خوبی می فهمند. امیدوارم هیچ شخصی این غم را در زندگی تجربه نکند.

خبرنگار: سها راستاد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز