نیما شعبان نژاد از «خندوانه» تا «رهایم نکن»

نبودن عطاران در تلویزیون دردناک است!

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۹۳۵۵
نبودن عطاران در تلویزیون دردناک است!
نیما شعبان نژاد را خیلی ها با حضور در برنامه «خندوانه» می شناسند، اما حضور متفاوت او جلوی دوربین مهدی عسگرپور برای سریال «رهایم نکن» نشان از این داشت که او اصولا بازیگری را بلد است.

نیما شعبان نژاد بازیگر مجموعه رمضانی (رهایم نکن) در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از ورود خود به حوزه تلویزیون اینگونه گفت: با توجه به پیشنهاد هایی که داشتم ترجیح دادم حضورم در عرصه سریال در فضای جدید تری باشد و بتوانم متفاوت تر ظاهر شوم.

وی ادامه داد: از جمله جذابیت هایی که باعث شد در این نقش حضور داشته باشم و به ایفای نقش بپردازم متن خوب و کارگردانی بی نظیر این سریال بود که با شروع به موقع مراحل ساخت باعث شد استرس هایی که کارهای مناسبتی مخصوصا در ماه مبارک رمضان دارد بر روی بازی بازیگران تأثیر گذار نباشد.

شعبان نژاد در پاسخ به این سؤال که با توجه به سریال هایی که در حال حاضر از سیما پخش می شوند آیا جای خالی سریال های طنز و کارگردان هایی چون رضا عطاران در تلویزیون در ماه مبارک رمضان خالی است یا خیر نیز گفت: حضور نداشتن رضا عطاران بسیار دردناک است حتی می توان گفت جای خالی کسانی از جنس رضا عطاران نیز به خوبی احساس می شود.

شعبان نژاد در پایان درباره فعالیت های اخیر خود گفت: پیشنهاد هایی داشته ام، اما حضور قطعی من به یک شکل کاملا متفاوت در مجموعه نمایش خانگی (ممنوعه) است که به نظرم برای مخاطبان بسیار جذاب است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز