در برنامه «من یک نویسنده ام»؛

مهمان امشب ویژه برنامه رمضانی شبکه چهار معرفی شد

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۳:۲۳
کد خبر: ۷۰۹۶۹۸
مهمان امشب ویژه برنامه رمضانی شبکه چهار معرفی شد
علیرضا محمودی ایرانمهر منتقد، نویسنده و فیلمنامه‌نویس ایرانی مقابل دوربین «من یک نویسنده ام» می نشیند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «من یک نویسنده ام» ویژه برنامه رمضانی شبکه چهار که هر شب ساعت 21:30 مخاطبان را با یک نویسنده و رمان نویس آشنا می کند.امشب، دوشنبه 31 اردیبهشت ماه در سومین قسمت از این برنامه تلویزیونی، علیرضا محمودی ایرانمهر منتقد، نویسنده و فیلمنامه‌نویس ایرانی روبروی دوربین برنامه آثار ادبی اش را معرفی می کند.

«علیرضا محمودی ایران مهر» متولد ۱۳۵۳ در مشهد است. فعالیت ادبی اش را از سال ۶۹ با داستان کوتاه، نمایش نامه، فیلم نامه تلویزیونی ونقد ادبی آغاز کرد. سال ۸۴ و ۸۵ دو کتاب مستقل به نام های «بیا بریم خوشگذرونی» و «سفر با گردباد» از او منتشر شد. کسب رتبه نخست مسابقه داستان نویسی «بهرام صادقی» و رتبه نخست نویسندگی نمایش نامه های رادیویی در سال ۸۳ از جمله موفقیت های این نویسنده است. دلخون (محمدرضا رحمانی) اولین تجربه جدی علیرضا محمودی ایران مهر، در حوزه فیلم نامه نویسی فیلم بلند محسوب می شود. فیلمی که در جشنواره فیلم فجر ، سیمرغ بلورین بهترین فیلم بخش فیلم های اول و دوم را دریافت کرد و بیشتر به سبب ایده جذاب داستانش (قاتل محکوم به اعدامی که می خواهد قلبش را اهدا کند) مورد توجه قرار گرفت.

علیرضا محمودی ایرانمهر

علیرضا ایران‌مهر اما جدا از آن‌که نویسنده‌ای کارآزموده و کاربلد است، به‌دلیل داشتن سابقه‌ی تدریس در کارگاه‌ها و کلاس‌های مختلف، اولین منتقد کارهای خودش است و می‌گوید گاهی آن‌قدر که خودش به برخی داستان‌هایش سخت می‌گیرد، منتقدان چنین نمی‌کنند. ایران‌مهر اما با مجموعه‌داستان "ابرِ صورتی" خودش را بیش از هر زمان دیگری معرفی کرد، مجموعه‌داستانی متشکل از ۹ داستان که راویِ اکثر داستان‌ها (مثلاً در ۷ داستان) اول شخص بود و البته در بعضی موارد راوی‌های انتخابی نامانوس بودند.

برنامه تلویزیونی «من یک  نویسنده ام» به تهیه کنندگی بابک میزانی محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که در 32 قسمت 30 دقیقه ای در ماه رمضان ، شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز