فیلمی با بازی مهناز افشار، طناز طباطبایی، آیدا ماهیانی، مهران غفوریان، سحر دولتشاهی و ...

ممیزی ها برای «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» برداشته شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۸:۰۶
کد خبر: ۷۰۹۸۲۷
ممیزی ها برای «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» برداشته شد
سعید خانی: قرار بود «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» بعد از «عصبانی نیستم» اکران شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سعید خانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» ساخته عبدالرضا کاهانی درباره وضعیت اکران این فیلم‌ گفت: فیلم «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» به دلیل مشکلات ممیزی که دارد، هنوز پروانه نمایش نگرفته است.

وی ادامه داد: فیلم «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» جزو فیلم‌هایی است که به شخصه به آن علاقه‌مند هستم. متأسفانه این فیلم دچار سو تفاهم‌هایی شده و اکران آن هنوز میسر نشده است.

خانی افزود: طبق آخرین قولی که داده‌اند، قرار بود فیلم «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» بعد از «آشغال‌های دوست داشتنی» و «عصبانی نیستم» پروانه نمایش بگیرد و من هم امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

طی روزهای گذشته عبدالرضا کاهانی کارگردان فیلم از پخش نسخه قاچاق این فیلم در صفحه شخصی خود در فضای مجازی واکنش نشان داده بود.

مهناز افشار، طناز طباطبایی و آیدا ماهیانی به عنوان سه بازیگر اصلی در این فیلم نقش آفرینی می کنند و مهران غفوریان، سیاوش چراغی پور، مجید جوزانی، اشکان مهری، سعید عطائیان، پانته آ سیروس، امیررضا رنجبران، میلاد گهواره چی، محمدشهبازی، صحرا اسداللهی، رادین عطائیان و سحر دولتشاهی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

نظر شما