در کانون نقد فیلم فردای امید برگزار می شود

نقد و بررسی «زیرسقف دودی» ساخته پوران درخشنده

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۴۱:۰۸
کد خبر: ۷۱۰۱۰۵
نقد و بررسی «زیرسقف دودی» ساخته پوران درخشنده
«زیر سقف دودی» ساخته پوران درخشنده در کانون نقد فیلم فردای امید نقد می شود.

به  گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کانون  نقد  فیلم  فردا فیلم  سینمایی "زیر سقف دودی" ساخته پوران درخشنده را  مورد  نقد و  بررسی قرار می دهد.

برنامه  نقد و  بررسی فیلم  "زیر سقف دودی" با  حضور و  کارشناسی حمید عبدالحسینی  ۳۰ خرداد  ماه  از ساعت  17 در سالن  آمفی تئاتر فرهنگسرای امید برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «زیر سقف دودی» کاندیدای 6 جایزه از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر است.

«زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده به موضوع طلاق عاطفی میان زوج‌ ها می‌پردازد.

شیرین (مریلا زارعی) که در زندگی خانوادگی با فرزند و همسرش به تدریج دچار مشکل می‌شود، به دنبال پیدا کردن راهی برای ایجاد ارتباط با آنهاست، که موفق نمی‌شود و به بحران می‌رسد. تلاش مجدد او برای برون رفت او از این بحران او را با چالش جدیدی رو به رو می‌کند...

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ارائه هر نظر ، پیشنهاد و انتقادی با شماره 33355204 تماس بگیرید.

علاقمندان برای دنبال کردن برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگ سرای امید می توانند در پیام رسان سروش به نشانی @omidfarhangsara.ir و اینستاگرام فرهنگسرا به  نشانیfarhangsara_omid    مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز