همراه با حمید پارسانیا، محمدمهدی طهرانچی، عماد افروغ و با حکم معاون سیما؛

جواد لاریجانی هم تلویزیونی شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۰:۵۶
کد خبر: ۷۱۰۳۳۸
جواد لاریجانی هم تلویزیونی شد
با حکم دکتر مرتضی میرباقری، معاون رئیس سازمان در امور سیما اعضای شورای اندیشه‌ورزی شبکه چهار سیما معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ با حکم دکتر مرتضی میرباقری، معاون رئیس سازمان در امور سیما و با هدف بهره‌گیری از ظرفیت خبرگان و کارشناسان برای عمق‌بخشی به فرآیند تصمیم‌سازی شبکه‌های سیما، شورای اندیشه‌ورزی شبکه‌ ها تعیین شده‌اند.

بنا بر این حکم حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید پارسانیا ، دکتر جواد لاریجانی، دکتر محمدمهدی طهرانچی ، دکتر عماد افروغ، اعضای شورای اندیشه‌ورزی شبکه چهار سیما را تشکیل می‌دهند.

در حکم معاون سیما، به آینده‌پژوهی و پیشنهاد مسیر آتی شبکه با توجه به ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه آن، پیشنهاد محورهای برنامه‌سازی در مناسبت‌های مذهبی و ملی ذیل گفتمان ابلاغی معاونت سیما و پیشنهاد ایده‌های نو و خلاقانه برنامه‌سازی اعم از محتوایی و ساختاری به‌منظور ارتقای جذابیت و اثرگذاری برنامه‌ها اشاره شده است.

تحلیل و بررسی گزارش‌های نظارتی، پژوهشی، نظرسنجی و ارزیابی عملکرد مراجع درون و برون سازمانی، بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها به‌ویژه برنامه‌های شاخص و پرمخاطب شبکه از نکات دیگری است که معاون سیما بر آن تأکید داشته است. میرباقری در این حکم به پیشنهاد راهکارهای افزایش بهره‌گیری شبکه‌ها از ظرفیت‌های رسانه‌های نوین و فضای مجازی اشاره کرده خواستار افزایش همکاری و هماهنگی برای تحقق مأموریت‌ها شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز