تهیه کننده «من مادر هستم»:

اعتبار سینما را با پول فوتبال تعویض نکنیم!

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۳۳:۳۸
کد خبر: ۷۱۰۴۹۴
اعتبار سینما را با پول فوتبال تعویض نکنیم!
غلامرضا موسوی تهیه کننده فیلم های «بغض»، «من مادر هستم»، «حوالی اتوبان»، «پارک وی» و ... و عضو هیئت مدیره فیلمیران با انتقاد تند از شورای صنفی نمایش، مخالفت خود را با پخش فوتبال در سینماها بیان کرد و نوشت: « وای بر ما که اعتبار را داریم با پول معوضه می کنیم.»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ غلامرضا موسوی نمایش فوتبال در سینماها را رفتاری غیر منطقی دانست و نوشت: «از عجایب روزگار موافقت اکثریت اعضای شورای صنفی نمایش با نمایش فوتبال جام جهانی در سالن های سینما است. من از افرادی چون آقایان امیر یوسفی، سید محمود رضوی، محمد احمدی، بیژن امکانیان و البته حضرت شاهسواری تعجب می کنم که با کدام توجیه سانس فیلم ها را به نمایش فوتبال واگذار کردند.»

وی ادامه داد: «احتمالا درصدی از فروش قرار است به مالکان فیلم داده شود و با این توجیه سر فیلم ها را بریده اند. به گمان من صاحبان فیلم ها باید با این روش غیر معقول به شدت مقابله کنند و حتی در صورتی لزوم فیلم هایشان را از اکران پایین بکشند. از نمایندگان شورایعالی تهیه کنندگان هم متعجبم با کدام توجیه اجازه چنین تحقیری را داده اند. نماینده کانون کارگردانان و کانون پخش بفرمایید جه می کنید؟ واقعا وای بر ما که اعتبار را داریم با پول معاوضه می کنیم. کلاه مان را کمی بالاتر بگذاریم.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز