در بخش انیمیشن؛

داور بخش پویانمایی جشنواره فیلم ایثار معرفی شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۱:۰۶
کد خبر: ۷۱۰۸۳۵
داور بخش پویانمایی جشنواره فیلم ایثار معرفی شد
حسین ساری مدیر شبکه تلویزیونی آموزش، داوری بخش انیمیشن دومین جشنواره ملی فیلم ایثار را پذیرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حسین ساری به همراه دیگر کارشناسان این بخش  آثار پویانمایی رسیده به جشنواره را داوری خواهند کرد.

ساری ضمن بازدید از دبیرخانه و دیدار با سید مرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حضور هنرمندان صاحب نام در جشنواره و در عرصه ترویج فرهنگ ایثار در جامعه که هدف برگزاری این جشنواره است می تواند آموزش و تشویق برای هنرمندان جوان را در پی داشته باشد.

وی درباره بخش پویانمایی عنوان کرد: آثار بسیار خوبی در پویانمایی ساخته شده اند؛ آثاری که زمان شان تا ۲۵ دقیقه هم می رسد در موضوع ایثار و شهادت ساخته شده اند که می تواند از سوی دبیرخانه مورد توجه قرار گیرند.

ساری خرید آثار برتر جشنواره و ایجاد امکان پخش از تلویزیون را یکی از راه های حمایت از هنرمندان جوان دانست و گفت: در این صورت هنرمندان جوان انگیزه بیشتری برای حضور در جشنواره خواهند داشت و در این زمینه فعالیت بیشتر و بهتری خواهند کرد به خصوص در بخش پویانمایی که به لحاظ فنی و نیروهای انسانی در تهیه و تولید به مبالغ بیشتری نیاز دارد.

علاوه بر ساری، مصطفی رزاق کریمی، مهدی فرجی، سید حسین حق گو، محمد نقی فخیم و مرجان ریاحی در جمع داوران جشنواره فیلم ایثار دیده می شوند.

دومین دوره جشنواره که با تأکید بر ایثار اجتماعی و سبک زندگی ایثارگران برگزار خواهد شد در بخش پویانمایی پذیرای آثاری است که حداکثر زمان آن ۱۵ دقیقه باشد. اثر برگزیده این بخش علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، مبلغ 30 میلیون ریال دریافت خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز