جای او خالی می ماند....

پرواز مرد ممنوع التصویر در رأس اخبار

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۸:۳۶:۰۸
کد خبر: ۷۱۰۹۹۹
پرواز مرد ممنوع التصویر در رأس اخبار
ناصر ملک مطیعی در حالی عالم فانی را وداع گفت که مدیران سیما صلاح ندیدند او در دو برنامه شبکه نسیم و شبکه شما روی آنتن برود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فرمان سینمای ایران رفت تا به خیلی ها یادآوری کند زمان ماندگاری زیاد نیست، یکدیگر را آزار ندهیم، قدر بزرگان را بدانیم و با حکم های بی دلیل شهرت افراد را زیر سوال نبریم، محبوبیت افراد معروفیت نیست که یک شبه به دست بیاید و با دیده نشدن از بین برود، سنگ تمام سینمای ایران تنها دقایقی بعد از انتشار خبر آسمانی شدنش نشان از این داشت که ناصر ملک مطیعی نیازی به دیده شدن در شبکه شما نداشت این رسانه ملی است که نیاز دارد بزرگانی چون او را ارج نهاده و به احترام او کلاه از سر بر دارد.

ناصر خان هم رفت، اما هستند افرادی که هنوز هستند و می شود امروزشان را نادیده نگرفت، توقع می رود مدیران رسانه ملی به احترام مخاطبان انبوهشان تدبیر کنند و به جایگاه امضا داران عرصه هنر که در قلب مردم صاحب کرسی هستند نگاهی ویژه و اساسی داشته باشند و حداقل های ممکن را از آنها دریغ نکنند.

ناصر ملک مطیعی مهمان برنامه «دور همی» و برنامه ایی از شبکه شما بود که هیچکدام روی آنتن نرفت تا او با قلبی آکنده از تألم راهی دیدار حق شود.

پیروز قهرمانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز