برپایی نمایشگاهی همزمان با سالروز شهادت جانگداز آیت الله بهشتی در فرهنگسرای امید

نگارگذر بر بهشتی در زمین

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۵۰:۱۴
کد خبر: ۷۱۱۳۰۷
نگارگذر بر بهشتی در زمین
همزمان با سالروز شهادت جانگداز آیت الله بهشتی و یاران وی در هفتم تیرماه ۱۳۶۰ نمایشگاه و نگارگذر با عنوان نمایشگاه «بهشتی در زمین» در نگارخانه فرهنگسرای امید به نمایش گذاشته می شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ همزمان با سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و یاران وی در هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ نمایشگاه نگارگذر با عنوان «بهشتی درزمین» از 2 تیر ماه در نگار خانه آبی فرهنگسرای امید برگزار می شود.

نگار گذر" بهشتی در زمین "با هدف آشنایی مخاطبان با ابعاد وجودی آیت الله بهشتی و اتفاقات هفتم تیرماه سال 1360 با رویکرد انقلاب اسلامی از 2 تا 10 تیر ماه از ساعت 9 تا 20 به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 در نگار خانه فرهنگسرای امید برگزار می شود.

این نمایشگاه در قالب 14 عکس نوشته از صفحات زندگی آیت الله بهشتی برگرفته از کتاب «بهشتی در زمین» نوشته ی حسن ابراهیم  زاده میزبان مخاطبان فرهنگسرای امید خواهد بود.

در هفتم تیرماه 1360، دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، در حالی که جمعی از بلندپایه ترین و دل سوزترین مسؤولان نظام، هم چون آیت اللّه بهشتی رئیس دیوان عالی کشور، چهار وزیر، دوازده معاون وزیر و حدود سی نماینده مجلس در آن جلسه حضور داشتند، با بغض منافقان منفجر شد و 72 یار وفادار انقلاب و امام، با ذکر خدا بر لب و بدن های پاره پاره، به دیدار حق شتافتند.

 در پی این حادثه، مردم انقلابی ایران، در سراسر کشور مجالس عزاداری باشکوهی برگزار کردند و با این کار، نفرت عمیق خود را از دشمنان انقلاب و به ویژه منافقان نشان دادند. حضرت امام خمینی رحمه الله درباره این حادثه جان سوز فرمودند: "ملت ایران در این فاجعه بزرگ، 72 تن بی گناه، به عدد شهدای کربلا از دست داد"

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ارائه هر نظر ، پیشنهاد و انتقادی با شماره 33355204 تماس بگیرید.

علاقمندان برای دنبال کردن برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگ سرای امید می توانند در پیام رسان سروش به نشانی @omidfarhangsara.ir و اینستاگرام فرهنگسرا به نشانیfarhangsara_omid مراجعه کنند

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز