عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران:

ملک مطیعی بخشی از تاریخ سینماست!

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۴:۵۷
کد خبر: ۷۱۱۴۵۵
ملک مطیعی بخشی از تاریخ سینماست!
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران درگذشت ناصرملک مطیعی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ متن پیام تسلیت حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در ادامه آمده است:

«به نام خدای بخشنده

ناصر ملک مطیعی، هنرمند محبوب کشورمان پس از طی یک دوره بیماری در سن 88 سالگی درگذشت اما به‌نظر نمی‌رسد مرگ این هنرمند، پایانی بر محبوبیت و ماندگاری او در اذهان باشد.

مرحوم ملک مطیعی جزو آن دسته از بازیگران و هنرمندانی است که تاریخ سینمای ایران را شکل داده‌اند و چه دردناک است در شرایطی که بسیاری از کشورها به دنبال تاریخ سازی برای سینمای خود هستند، هنرمند کشورمان اینچنین کنار گذاشته شود و در طول سال‌های پایانی حیاتش مورد بی مهری قرار گیرد. حتی در اواخر عمر هم صداوسیما اجازه پخش مصاحبه با او را نداد و تصویر ماندگار سینمای ایران در ممنوع التصویری درگذشت. کاش از آنچه بر سر محمدعلی فردین آمد، در مواجهه با ملک مطیعی درس گرفته بودیم و کاش بیشتر قدر پیشکسوتانی چون او را بدانیم. کاش سایر بازمانده‌ها را دریابیم.

درگذشت ناصرملک مطیعی از نخستین ستاره‌های سینمای کشورمان را به جامعه هنری، طرفدارانش و خانواده او به ویژه فرزندانش تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم روح او در وصال با همسر مرحومش قرین آرامش»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز