پیام بهروز وثوقی در مراسم تشییع ناصر ملک مطیعی

درد‌ دل‌های پایانی قیصر برای فرمان/ همراه با ویدئو

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۴:۵۱
کد خبر: ۷۱۱۵۱۴
درد‌ دل‌های پایانی قیصر برای فرمان/ همراه با ویدئو
محسن امیریوسفی رئیس کانون کارگردان سینما در مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی با بیان اینکه من حامل پیامی از شخص مهمی هستم گفت: «باید یادی از قیصر سینمای ایران کرد، من پیامی از بهروز وثوقی برای شما مردم دارم.» او سپس این پیام را پخش کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ بهروز وثوقی در پیامی که برای درگذشت ناصر ملک مطیعی در مراسم تشییع پیکر او پخش شد، گفت: «سلام می‌کنم به مردم عزیزم و به ایران عزیز. ۴۰ سال است که دور از وطن و دور از مردم هستم و امروز برای اولین بار صدایم بین مردم پخش می‌شود و در خاک وطنم صدایم شنیده می‌شود. امروز با اندوه باید در از دست دادن یک بزرگ و یک برادر و یک ناصر ملک‌مطیعی که مانند من چهل سال منتظر ماند، عزاداری کنیم. من امروز داغدار برادری هستم که به آرامش رسید و من دور از وطن و در این غربت غریب مرثیه‌گوی برادرم ناصر ملک‌مطیعی شدم.

ناصر عزیز ۳۰ سال بر پرده محبوب‌ مردم بود و ۴۰ سال بیرون از پرده محبوب ماند و الان رفت نزد فردین عزیز رفت پیش شاعر سینما علی حاتمی رفت پیش بزرگانی که سینمای ایران را ساختند و تحویل جوانان امروز دادند. ناصر و فردین  ستون های سینمای ایران باقی خواهند ماند.»

 

نظر شما