با محوریت توجه به ایتام و مستمندان روانه آنتن شبکه دو

«مهر و ماه» داستان دیدن ها و ندیدن ها

۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۹:۰۶
کد خبر: ۷۱۱۸۸۳
«مهر و ماه» داستان دیدن ها و ندیدن ها
برنامه مهر و ماه ویژه ماه مبارک رمضان و با محوریت کمک به ایتام و مستمندان کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو با مشارکت مؤسسه عترت بوتراب روانه آنتن شد.

مجتبی احمدی؛ تهیه کننده «مهر و ماه» در گفت‌و‌گو با برنا با بیان اینکه این برنامه با نگاهی مناسبتی در ایام ماه رمضان تهیه شده؛ اظهار داشت: «مهر و ماه» به دنبال تثبیت فرهنگ کمک به ایتام به تبعیت این ماه و سنت حسنه حضرت علی (ع) است که رسیدگی به محرومان از جمله ویژگی های سیره آن حضرت است.این برنامه با مشارکت مؤسسه خیریه عترت بوتراب قرار است با معرفی ایتام و نیازمندان پنج استان ایلام، آذربایجان غربی، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد اقدام به جا انداختن فرهنگ توجه بیشتر به ایتام کند.

وی ادامه داد: در این برنامه به سراغ خانواده هایی رفتیم که در شهرهای دور به دلایل مختلف از جمله از دست دادن سرپرست خانواده و ... شرایط مساعدی برای زندگی حتی معمولی ندارند و نیازمند کمک هموطنانشان هستند تا بتوانند ملزومات زندگی شان را فراهم کنند. ضمن اینکه در این برنامه قرار است به موفقیت و جایگاه اجتماعی افراد که تحت پوشش موسسه عترت بوتراب نیز پرداخته شود.

احمدی افزود: «مهر و ماه در نظر دارد مسیرهای کمک های مردمی را در حوزه های مختلف از جمله تحصیل، ایجاد شغل، مسکن، مهیا ساختن شرایط درمان و ... برای ایتام معرفی و با ایجاد فضایی مطمئن برای هموطنان ایرانی فرصتی ایجاد کند تا هر کس در هر شرایطی با حداقل های ممکن بتواند به محرومان سراسر کشور به خصوص پنج استان ذکر شده رسیدگی کند.» در این برنامه به دنبال آن هستیم که بیش از هر چیز فرهنگ دستگیری از یکدیگر به خصوص ایتام را جای بیندازیم. قطعا در ماه رمضان که شرایط روحی و روانی مخاطبان سیما آماده تر از هر زمان دیگریست می توان فرصت دیدن را به دیگران توصیه کرد به هر حال در جامعه ما هستند استعدادهایی که توانایی و خلاقیت رسیدن به مدارج بالا را دارند اما شرایط خانوادگی آنها اجازه نمی دهد. با کمک به ایتام گاهی می توانیم در آینده مملکتمان تأثیر گذار باشیم.

گفتنی است برنامه «مهر و ماه» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه کنندگی مجتبی احمدی که از روزهای زوج حدود ساعت 20:15 روانه آنتن می شود و در روزهای فرد حوالی ساعت 19 تکرار می شود.

8f6bce7c-4f3d-47d1-bcc9-a2a0611821fa

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز