در حکمی از سوی مرکز هنرهای نمایشی

میلاد نیک آبادی مدیر کانون تئاتر دانشگاهی شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۱۷:۲۲
کد خبر: ۷۱۲۰۸۷
میلاد نیک آبادی مدیر کانون تئاتر دانشگاهی شد
مدیر کل هنرهای نمایشی در حکمی میلاد نیک آبادی را به عنوان مدیر کانون تئاتر دانشگاهی اداره کل هنرهای نمایشی منصوب کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ میلاد نیک آبادی کارگردان و منتقد تئاتر با حکم شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی به عنوان مدیر کانون تئاتر دانشگاهی منصوب شد.

در متن حکم نیک آبادی آمده است:

«تأثیرات دانشگاه و تحصیلات آکادمیک بر روند گسترش و رشد تئاتر در کشور بر کسی پوشیده نیست. تربیت نسل جدید و پر شور دانش آموخته ­های هنر نمایش و ورود به دنیای پژوهش، تولید، اجرا و مدیریت تئاتر در کشور رخداد مبارکی است که می­‌بایست به بهترین شکل ممکن در راستای ارتقای سطح کیفی، روزآمدی و نشاط و پویایی نمایش کشور از آن بهره گرفت.

ارتباط و تعامل مستمر و پویا با دانشجویان و بدنه دانشگاهی تئاتر، کمک به هدایت تحصیلی، ایجاد شور و نشاط منطقی و افزایش کارآمدی فارغ التحصیلان این رشته هنری و بسترسازی گذار مبتنی بر دانش و تجربه از تئاتر دانشگاهی به دنیای حرفه­ ای تئاتر می­ تواند زمینه را برای حضور مفیدتر و اثرگذارتر جوانان تحصیل کرده در شئون مختلف تئاتر کشور فراهم نماید.

به موجب این حکم و با توجه به تجربه، تخصص و نشاط جوانی به عنوان «مدیر کانون تئاتر دانشگاهی» منصوب می ­شوید. امید که با مهر ایزد منان و بهره­ گیری از راهنمایی­ های اصحاب فرهیخته نمایش کشور و تشکیل شورای کانون تئاتر دانشگاهی در پیشبرد اهداف این حوزه پیروز و سربلند باشید.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز