به مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس

«همدلی» با قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان

۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۴۰:۰۶
کد خبر: ۷۱۴۵۰۱
«همدلی» با قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان
شبکه پنج سیما همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، راهپیمایی مردم مومن و روزه دار را از پایگاه این شبکه به صورت زنده و مستقیم پوشش تصویری می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ویژه برنامه «همدلی» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که به مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۸ خردادماه از ساعت ۱۰ صبح با اجرای بهروز تشکر، حسن مولایی، علی معصومی، صبا راد، زینب پورابراهیم روی آنتن می رود.

شهرام نسترن راد تهیه کننده این ویژه برنامه در تشریح ساختار برنامه گفت: شبکه پنج سیما با استقرار در پایگاه این شبکه واقع در چهار راه فلسطین حضور پرشور و انقلابی شهروندان را از نخستین ساعت های راهپیمایی روز جهانی قدس به تصور می کشد.

وی ادامه داد: گروه رنگین کمان به همراه خاله نرگس (آزاده آل ایوب) در پایگاه شبکه پنج سیما حضور دارند.

تاریخچه اشغال قدس در «چند اشتباه بزرگ»

«چند اشتباه بزرگ» عنوان مستندی از گروه سیاسی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی نعمت الهی است که روز جمعه ساعت ۹ روانه آنتن می شود. این مستند تاریخچه اشغال قدس توسط رژیم اشغالگر اسرائیل را به تصویر می کشد که به مدت ۱۸ دقیقه پخش خواهد شد.

«با ما اینجا» با مضمون مقاومت امت اسلامی

برنامه «با ما اینجا» نیز در فواصل زمانی مختلف از شبکه پنج سیما پخش می شود که ارتباط زنده با مراکز شهرستان ها و پوشش مراسم راهپیمایی، نواها و نغمه های حماسی با مضمون مقاومت امت اسلامی از بخش های این برنامه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز