مدیریت پروژه خانه فرهنگ سرپل ذهاب خبرداد:

افتتاح خانه فرهنگ سرپل ذهاب به همت نیکی کریمی

۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۱۲:۳۵
کد خبر: ۷۱۴۵۳۷
افتتاح خانه فرهنگ سرپل ذهاب به همت نیکی کریمی
خانه فرهنگ سرپل ذهاب به همت نیکی کریمی تا 20 روز آینده افتتاح می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مهدی اصلانی، فیلمبردار سینما که مدیریت پروژه خانه فرهنگ سرپل ذهاب را به عهده دارد عنوان کرد: نیکی کریمی، من و چند تن از افراد محلی چند روز بعد از زلزله به سرپل ذهاب رفتیم و بعد از چند جلسه با مشاور، روانشناس و جامعه شناس قرار شد کودکان، نوجوانان و جوانان برای تحصیل و تفریح محلی داشته باشند به نام خانه فرهنگ که هم بتوانند در آن یاد بگیرند و هم بعد از زلزله سرگرمی را که در شهرستان ها چقدر به آن نیاز است داشته باشند، هم بتوانند استعدادهایشان را کشف کنند.

وی ادامه داد: نیکی کریمی از همان ابتدا تمام پول جمع شده توسط مردم را به حساب من که مدیریت پروژه را به عهده دارم واریز کرد.

اصلانی افزود: چون مدتی بعد از زلزله بود و فصل زمستان مقداری از آن پول صرف خرید پوشاک و مواد غذایی شد که ما چند کامیون را به منطقه بارگیری کردیم و با مدیریت من و نظارت خانم کریمی به دست خانواده های نیازمند رساندیم. ‎

وی اضافه کرد: سپس برنامه ریزی ها انجام شد و به هر حال گرفتن جا و تبدیل آن به خانه فرهنگ زمان می برد و خانه فرهنگ سرپل ذهاب به امید خدا تا 20 روز آینده افتتاح می شود.

‎مدیریت پروژه خانه فرهنگ سرپل ذهاب بیان کرد: ما ابتدا با چند نهاد صحبت کردیم، ولی دیدیم دیدگاه های آنها با ما متفاوت است و ترجیح دادیم مستقل عمل کنیم، ولی به امید خدا از هر کسی که در این راه یاریمان کرده حتما در گشایش خانه دعوت خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز