مرجانه گلچین در گفت‌و‌گو با برنا؛

دو مجموعه نیمه کاره و پخش نشده دارم/ «آسمان هوای باران دارد» به خاطر بدهی صدا و سیما متوقف شده است

۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۱۵۰۸۷
دو مجموعه نیمه کاره و پخش نشده دارم/ «آسمان هوای باران دارد» به خاطر بدهی صدا و سیما متوقف شده است
مرجانه گلچین، بازیگر تلویزیون درباره دو سریال «آسمان هوای باران دارد» و «آرماندو» که در آنها به ایفای نقش پرداخته است گفت این دو سریال به دلیل مشکلات مالی تلویزیون فعلا معلق است، اما قاعدتا تا الان باید پخش می شد.

مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون در گفت‌و‌گو با برنا درباره آخرین فعالیت های تلویزیونی خود گفت: در حال حاضر سریال «آسمان هوای باران دارد» نیمه کاره مانده است و به خاطر بدهی سازمان صدا و سیما فعلا متوقف شده است. سریال «آرماندو» هم به دلیل مشکلات مالی سازمان همین مشکل را دارد و فعلا پخش نشده است. قاعدتا هر دوکار تا الان باید پخش می شد، مخصوصا «آسمان هوای باران دارد» که هنوز در گیر و دار مسائل مالی تلویزیون مانده است.

وی درباره اینکه این دو سریال در چه وضعیتی هستند گفت: هنوز 15 تا 20 جلسه از فیلمبرداری سریال «آسمان هوای باران دارد» مانده است ولی سریال «آرماندو» تمام شده است.

در پایان گلچین درباه فعالیت های آینده اش توضیح داد: پیشنهاد جدید کاری در زمینه تئاتر زیاد دارم که در حال بررسی آن ها هستم، اما در زمینه تصویر فعلا پیشنهادی ندارم. قرار بود در سریال «خوب، بد، جلف» حضور داشته باشم، با توجه به اینکه قرار بود سعید آقاخانی این سریال را بسازد ولی انصراف داد، چون پیشنهاد همکاری در این سریال را هم آقای آقاخانی به من دادند طبیعتا با انصراف ایشان در آن پروژه حضور ندارم.

سریال «آسمان هوای باران دارد» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی امیر پوررحمانی که در سال گذشته تولید آن شروع شده بود، قرار بود در فروردین ماه روی آنتن تلویزیون برود، اما به گفته گلچین نیمه کاره مانده است.

سریال «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی ایرج محمدی هم که سریالی با درونمایه طنز است و ساخت آن به پایان رسیده، هنوز از تلویزیون پخش نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز