«آسمان هوای باران دارد» نیمه کاره ماند

بی پولی و دست شهرام شاه حسینی در پوست گردو

۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۱۵۱۱۶
بی پولی و دست شهرام شاه حسینی در پوست گردو
سریال تلویزیونی «آسمان هوای باران دارد» که فصل دوم سریال «آسمان همیشه ابری نیست» است و سال گذشته تولید آن شروع شده است به دلیل مشکلات مالی نیمه کاره ماند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال «آسمان هوای باران دارد» در نیمه دوم سال 96 کلید خورد و قرار بود که در فروردین ماه امسال روی آنتن شبکه یک برود ظاهرا به دلیل مشکلات مالی نیمه کاره مانده است و تولید آن متوقف شده است. این سریال به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی امیر پوررحمانی کار خود را آغاز کرد.

پور رحمانی که علاوه بر تهیه کنندگی، طراح این سریال هم بوده است پیش تر درباره داستان این سریال گفته بود: «آسمان هوای باران دارد» روایت چند قصه موازی است که در جایی به هم گره می‌خورند. دختری به خاطر ادامه تحصیل در مقطع دکتری ناچار است به تهران بیاید و پدر او به خاطر علاقه زیادش نمی‌تواند دوری اش را تحمل کند همین موضوع باعث می‌شود که خانواده دختر با هم از قزوین به تهران عزیمت کنند. از طرفی خانمی که سال هاست به هلند رفته برای یافتن قبر گمشده دخترش به ایران باز می‌گردد و سرنوشت او را به خانواده اول گره می‌زند.

علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سریال «آسمان هوای باران دارد» فصل دوم سریال «آسمان همیشه ابری نیست» ساخته سعید عالم زاده است که در سال 89 از شبکه یک سیما پخش شد.

سریال «آسمان همیشه ابری نیست» با محوریت اصلی مسائل دختران و جوانان، قصه ۵ دختر نوجوان از ۵ خانواده را که دانش آموزان یک دبیرستان دخترانه بودند به تصویر کشید که هر کدام با مسائل، مشکلات و چالش های  متعددی داشتند. در این سریال که سعید عالم زاده کارگردانی آن را به عهده داشت و امیر پور رحمانی تهیه کننده آن بود، بهنوش بختیاری، سپند امیرسلیمانی، شمسی فضل‌اللهی، آتنه فقیه‌ نصیری، ناصر ممدوح، سام درخشانی، شیوا خنیاگر، جعفر دهقان، مختار سائقی، لیلا بلوکات، رویا امامی، مهران رجبی، فلور نظری، کاوه خداشناس، مهران رجبی، حدیثه تهرانی و ... به ایفای نقش پرداختند.

بابک

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز