خط قرمز جدید تلویزیون

چرا این آثار در رسانه ملی بازپخش نمی شوند

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۳۸:۲۸
کد خبر: ۷۱۵۹۱۰
چرا این آثار در رسانه ملی بازپخش نمی شوند
خط قرمز جدید سازمان، عدم پخش بعضی از سریال های تلویزیونی است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ به رغم اینکه تلویزیون در سال های اخیر تکرار خیلی از سریال های تلویزیونی را روی آنتن فرستاده است و اتفاقا کیفیت و حس نوستالژیک این مجموعه ها باعث شده است که این مجموعه های تلویزیونی در شبکه های مختلف از جمله آی‌فیلم و نمایش با بازخورد هم مواجه شوند، اما با این حال هستند مجموعه هایی که به رغم موفقیت در زمان پخش مجوز پخش مجدد را به دلایل مختلف ندارند.

پخش تکراری بسیاری از سریال‌های تلویزیونی جدا از اینکه به پر کردن آنتن کمک می کند، جدا از اینکه تفاوت تولیدات گذشته و امروز را نمایان می سازد، جدا از اینکه فرصتی است تا سازندگان، نویسندگان، بازیگران، کارگردانان و ... تفاوت امروز و گذشته خودشان را ملاحظه کنند، فرصتی است که مدیران سازمان صداوسیما نیز به لحاظ کیفی و کمی تولیدات را در گذشته و امروز رصد کنند و روی آن تحلیلی داشته باشند.

نکته جالب اینکه در این اسنا بسیاری از سریال ها به دلایلی پخش مجدد نمی شوند. حضور بازیگران ممنوع‌التصویر (سریال نرگس)، محتوای سریال (تاثریا) و اخیرا مشخص شده است که سریال (علی البدل) هم به لیست این مجموعه ها که تکرار ندارند اضافه شده، هنوز دلیل عدم پخش سریال «علی البدل» مشخص نیست.

پیروز قهرمانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز