خانواده هنر از مسابقه ایران - مراکش گفتند (بخش اول)

صابر ابر: عزیزم، اشتباه تو غم های زیادی رو شست

۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۰۸:۵۵
کد خبر: ۷۱۸۳۳۲
صابر ابر: عزیزم، اشتباه تو غم های زیادی رو شست
هنرمندان سینما و تلویزیون با مردم در شادی برد تیم ملی ایران در برابر مراکش همراه شدند، از بعد از برد تیم ملی پس از 20 سال در جام جهانی، در فضای مجازی شاهد ابراز شادی مردم و به خصوص هنرمندان بودیم، هنرمندان ضمن تبریک این پیروزی به مردم هر کدام یادداشت های متفاوتی در صفحات شخصی خود منتشر کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برخی از هنرمندان با خطاب قرار دادن مدافع تیم مراکش که با گل به خودی باعث برد تیم ملی ایران شد، با او همدردی کردند و تاکید کردند او باعث شادی هشتاد میلیون ایرانی شد و سعی کردند جوانمردی را به عنوان یک ایرانی به این بازیکن مراکشی نشان دهند.

صابر ابر

صابر ابر، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود به دو زبان انگلیسی و فارسی خطاب به مدافع مراکشی نوشت:

Hey pal,

I’m not and I’ve never been much into football, but I’ve experienced wins and losses in my life. Last night I was thinking that you are probably having a hard time, while at the same time the people of Iran are over the moon; but I want to say, we understand you.

We have lost on many occasions.

I am happy for my people and for my country’s team, who deserve the best.

Just wanted to tell you that your mistake washed away a great deal of sadness!

هی مرد

من خیلی اهل فوتبال نیستم و نبودم، اما تو زندگیم برد و باخت داشتم. دیشب فکر کردم که تو حتما ساعات سختی رو می گذرونی و در همون ساعات مردم و ملت ایران غرق در خوشحالین، اما می خوام بگم، ما تو رو درک می کنیم.

ما کم نباختیم.

برای مردمم خوشحالم و برای تیم کشورم که لایق بهترین ها هستن.

اما خواستم بهت بگم :

اشتباه تو غم های زیادی رو شست!

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی، بازیکن سابق فوتبال و بازیگر امروز سینما و تلویزیون هم از جمله کسانی بود که خطاب به بازیکن مراکشی یادداشتی منتشر کرد، او در صفحه شخصی خود نوشت:

امروز در کنار تمام لذت و غرور و شادی که همه وجودم رو سیراب کرد، ناگهان یاد تو افتادم. یاد حالت که هیچکس نمی داند چگونه است. یاد خانواده ات که تمام عشق و قلبشان بدرقه راهت بود. زندگی برای هر دو ما ادامه دارد قهرمان. هم برای ما که در اوج سختی و فشار، چند ساعتی شادترین ملت جهانیم، و هم برای تو که حالا غمگین ترین پسر دنیایی.

ما مردم ایران از پیروزی تیم مان غرق در شور و هیجانیم اما همه آرزو می کنیم، تو دوباره روی پاهایت بایستی و به آرزوهایت برسی.

پ.ن: تبریک به همه مردم ایران در همه جای جهان و دم تمام بازیکنامون و کادر فنی هم گرم.

دوستون داریم

پژمان

گلمکانی

هوشنگ گلمکانی، منتقد، روزنامه نگار و مترجم سینما هم جزو کسانی بود که در یادداشت خود به بازیکن مراکشی اشاره کرد، او در صفحه شخصی خود نوشت:

بجز یک دلیل شخصی، زیباترین اتفاق امشب برایم، سوای شیرینی پیروزی غافلگیرانه‌ای که خلاف جریان بازی و بدون این‌که سزاوارش باشیم نصیب تیم ملی ما شد، پیام رضا قوچان‌نژاد خطاب به بازیکن مراکشی بود که با زدن گل به دروازه تیم خودشان، سه امتیاز بادآورده را نصیب تیم ما کرد. قوچان‌نژاد با پیام مهرآمیز و دلجویانه‌اش سعی کرد اندوه سنگین این گل به‌خودی را که باعث شکست ناعادلانه تیم مراکش شد برای این بازیکن تیم حریف، سبک کند و مرهمی باشد بر زخمی که شاید تا سال‌ها همچون کابوسی او را رها نکند. قوچان‌نژاد «بازی جوانمردانه» را این جوری معنا کرد و تجسم بخشید. دیدم که سردار آزمون و پژمان جمشیدی هم پیام‌های مشابهی در صفحه‌شان خطاب به این فوتبالیست اندوهگین نوشته بودند و خوش‌بختانه اظهار نظرها به این حرکت هم مثبت بوده است‌. این همان روحیه‌ای است که نیاز داریم. سپاس از این فوتبالیست‌ها و هر کس دیگری که به این اتفاق، چنین واکنشی نشان داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز