سریال های شبکه دو سیما

پدر با بخش قلب به خیابان الوند می رسد

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۹:۴۴
کد خبر: ۷۱۸۵۷۷
پدر با بخش قلب به خیابان الوند می رسد
شبکه دو سیما با پایان گرفتن سریال «بچه مهندس»، سریال «بخش قلب» را آماده پخش کرده که از شنبه تا پنجشنبه ساعت 21:30 روانه آنتن می شود و بازپخش آن ساعت 1:00 بامداد، 12:00 و 16:00 خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ با اتمام سریال «بچه مهندس»؛ از امشب (یکشنبه 27 خرداد) سریال «بخش قلب» روانه آنتن می شود. داستان این سریال کره ای در موردپزشکان و رزیدنت هایی است که در بخش جراحی قلب بیمارستاندانشگاه گوانگ هی کار می کنند و طی این همکاری داستان های مختلفی رقم می خورد.

همچنین تابستان امسال سریال «پدر» نیز در جدول پخش برنامه های شبکه دو قرار دارد که به زودی روانه آنتن می شوند. در خلاصه سریال «پدر» به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی آمده: «حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند».

از بازیگران اصلی «پدر» می توان به مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رئیسی، مجید مشیری، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سید حسام میثاق با حضور بیژن امکانیان و با معرفی ریحانه پارسا در نقش لیلا اشاره کرد.

1

 

نظر شما