با رای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد سینما

علیرضا باستانی دبیر شانزدهمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال شد

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۷:۵۱
کد خبر: ۷۲۰۱۸۱
علیرضا باستانی دبیر شانزدهمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال شد
دور پانزدهم جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال در حال برگزاری است انتخابات دور شانزدهم این جشنواره برگزار شد و علیرضا باستانی با کسب بالاترین رای از میان آرای دانشجویان شاغل به تحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد سینما به دبیری شانزدهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال انتخاب شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ جشنواره فیلم کوتاه نهال جشنواره‌ای دانشجویی و مختص فیلم‌های کوتاه است که هرسال توسط دانشجویان رشته سینمای دانشگاه هنر تهران و زیر نظر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر برگزار می‌شود. این جشنواره میزبان فیلم‌های کوتاه دانشجویان، از تمام رشته‌های دانشگاهی سراسر کشور است.

از اهداف این جشنواره که از سال ۱۳۸۲ آغاز به کارکرده، ایجاد فضایی مناسب برای ارائه آثار کمتر دیده شده و توجه به دغدغه‌ها و سلیقه‌های گوناگون دانشجویان است. از سال ۱۳۹۲ در مراسم افتتاحیه این جشنواره آیینی برای بزرگداشت یکی از پیشکسوتان سینمای حرفه‌ای ایران برگزار شده و از آن زمان تاکنون از رضا نبوی، کامران شیردل، علی حاتمی، سهراب شهیدثالث و محمدحسین فرج تقدیر و تمجید شده است.

امسال در پانزدهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال، مراسم بزرگداشتی برای علی لقمانی از فیلمبرداران کشور و استاد دانشگاه با حضور مهمانانی همچون همایون امامی و محمدحسین فرج برگزار شد و به پاس قدردانی لوح تقدیر و یک عدد دوربین از طرف دانشجویان دانشگاه هنر به علی لقمانی (فیلمبردار) تقدیم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز