محسن کیایی برای فردوسی‌پور دست به قلم شد

باز هم کج سلیقگی رسانه ایی!/ عادل جان حال دیروز تو دیده شد!

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۴:۱۳
کد خبر: ۷۲۰۵۳۵
باز هم کج سلیقگی رسانه ایی!/ عادل جان حال دیروز تو دیده شد!
بازیگر فیلم «عصر یخبندان» برای فردوسی پور نوشت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محسن کیایی نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص قهر دیروز عادل فردوسی پور در برنامه «۲۰۱۸» به دلیل مخالفت تلویزیون برای حضور کارلوس پویول در شب بازی ایران و اسپانیا در این برنامه با انتشار عکسی از فردوسی‌پور در صفحه شخصی اش نوشت:

«دیروز که همه هیجان بازی مهم و حساس ایران و اسپانیا رو داشتیم دوباره اتفاق بسیار دیده شده‌ای در تلویزیون ایران افتاد. کج سلیقه‌گی و کج‌درکی و کج‌فهمی.

سال‌هاست که عادل فردوسی‌پور به تنهایی برای بالا بردن کیفیت برنامه سازی ورزشی می‌جنگد و این باعث شده او مدت‌ها تبدیل به تنها برنامه ورزشی و غیر ورزشی شود که توانسته بیننده خود را حفظ کند. در این شرایط رکود و بی‌کیفیت بودن تلویزیون البته حضور رامبد جوان و مهران مدیری کمی شور و نشاط را به تلویزیون برگرداند، ولی وقتی دیروز حضور کارلوس پویول که با هزینه اسپانسری بسیار برای کارشناسی به ایران آمده بود معلق شد و وقتی عادل چند ساعت در برنامه حضور پیدا نکرد.

دلم می خواست واقعا برنمی گشت چون نبودش بسیار پر‌رنگ و تأثیر‌گذار بود، ولی باز آمد، مغموم و دست از پا درازتر در مقابل گوش های بسته و رسوخ‌ناپذیر مسئولین تلویزیون، کاش عادل می دانست چه تعداد و چه آدم هایی پشت او هستند، ولی باز هم ممنون و دمت گرم که تلاشت را برای شعور مخاطبت می‌کنی و می‌خواهی که همیشه در بهترین سطح برای ما برنامه بسازی، امیدوارم مردم این را بفهمند و درک کنند و ارج بنهند.»

عادل جان حال دیروزتون دیده شد و ممنون.»

فردوسی پور

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز