در مؤسسه صبا

«سمفونی لک‌لک ها» نواخته می‌شود

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۸:۳۹:۳۵
کد خبر: ۷۲۰۸۳۰
«سمفونی لک‌لک ها» نواخته می‌شود
مؤسسه صبا با سومین جشنواره فرهنگی هنری انجمن ام‌اس، میزبان آثار صدها هنرمند در رشته های مختلف هنرهای تجسمی، ادبیات و فیلم‌نامه نویسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ جشنواره «سمفومی لک‌لک ها» با نمایش ۵۰۰ اثر از هنرمندان در رشته های مختلف، پیام آور آگاه سازی جامعه از ابعاد مختلف بیماری ام‌اس و مشکلات مبتلایان به آن و نیز جبران باورهای غلط و رایج در این خصوص خواهد بود.

این جشنواره با هدف بسترسازی فرهنگی هنری برای شناخت بیشتر و نزدیک تر جامعه از این بیماری، ارایه اطلاعات درست و کارشناسانه، تعمیق روح خودباوری در میان مبتلایان به ام‌اس که همه ابعاد زندگی از جمله ازدواج، اشتغال و ایجاد فرصت و زمینه برای شناخت قابلیت ها و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های هنری آنها را در بر می گیرد امسال و در سومین گام خود در چندین مرکز از جمله برج میلاد برگزار می شود.

گشایش این جشنواره عصر روز شنبه دوم تیر در تالار ایران فرهنگستان هنر و نگارخانه های آینه و خیال موسسه صبا خواهد بود که طی آن از حدود ۵۰۰ اثر در قالب ۶ رشته هنری نقاشی، عکاسی، تصویرسازی، پوستر، کاریکاتور، مجسمه و نیز بخش خلاقیت ادبی داستان، شعر و فیلمنامه نویسی و میز بخش هنرهای سنتی و صنایع دستی با موضوع ام اس و ابعاد مختلف آن در زندگی مبتلایان به این بیماری رونمایی خواهد شد.

این آثار از میان چند هزار اثر ارسال شده به دبیرخانه این انجمن توسط هیات داوران انتخاب و برای ارایه به نمایشگاه راه یافته اند.

بخش جنبی این جشنواره، نمایش آثار شهلایی هنرمند عکاس است که ۲۵ سال مبتلا به ام اس بوده و به قله اورست صعود کرده و روایتی تصویری از این صعود را پیش چشم گذاشته است. وی در قالب یک ورک‌شاپ با نمایش فیلمی از سفر و عکاسی خود، گزارش کاملی از صعود به اورست را ارایه خواهد داد.

«سمفونی لک‌لک ها» به مدت ۱۵ روز تا ۱۵ تیرماه در گالری های «آینه» و «خیال» میزبان عموم علاقه مندان خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز