آیت الله یزدی دردیدار رئیس رسانه ملی:

کار صدا و سیما بسیار سنگین و پُرمسئولیت است

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۸:۳۴
کد خبر: ۷۲۱۳۴۶
کار صدا و سیما بسیار سنگین و پُرمسئولیت است
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید براینکه درجامعه اسلامی کاررسانه فراگیری چون صدا وسیما بسیار سنگین است گفت : برچنین رسانه ای که این قدر دیده و شنیده می شود واجب است که بر قطعیات اسلام محکم باشد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ آیت الله یزدی در دیدار با رئیس و جمعی از معاونان و مدیران ارشد رسانه ملی افزود: بر من و شما واجب است که در قطعیات اسلام هیچ گونه شک و شبهه ای نداشته باشیم و دراین زمینه مراقبت جدی داشته باشیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نقش صدا وسیما درشرایط کنونی را بسیار اثرگذار توصیف و تصریح کرد: شما باید دراین شرایط که همه چیز به روز و ساعت تغییر می کند خودتان را با رعایت مقررات شرعی با شریط مکانی و زمانی تطبیق دهید تا بتوانید در مسیر درست حرکت کنید.

آیت الله یزدی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) که صدا وسیما را دانشگاه عمومی توصیف کرد افزود : با توجه به چنین جایگاهی باید بسیار مراقبت کنید تا آنچه به مردم ارائه می دهید متناسب با اثرات دانشگاه عمومی باشد و بدانید که شما تریبون انقلابی هستید که معجره تاریخ نام گرفته است.

در این دیدار دکتر علی عسکری رییس رسانه ملی هم درگزارشی به تشریح فعالیت های سازمان صدا وسیما در بخش های مختلف پرداخت.

رئیس سازمان صدا وسیما با بیان اینکه تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا نقش خود را ایفا کنیم گفت : همه تلاش دشمن این است که مرجعیت رسانه ای سازمان صدا وسیما را کم رنگ کند اما به لطف خداوند متعال و تلاش همکاران اجازه این کار را نداده ایم و استقبال مردم از برنامه های ما در نوروز و رمضان یکی از نشانه های اثرگذاری رسانه ملی است.

وی افزود: مهم ترین اولویت رسانه‌ای ما بسط و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی وحرکت در مسیر ولایت فقیه می باشد.

دکترعلی عسکری با تآکید براینکه خود واقفیم که تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم گفت: تمام تلاش ما این است تا بتوانیم هم در مسیر فرهنگ اسلامی مان حرکت کنیم و هم رضایت مخاطبان را بدست آوریم.

 

نظر شما
پرونده ویژه