یادی از کارگردان متفاوت سینما

دلنوشته افسانه پاکرو برای کیارستمی

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۲:۰۲
کد خبر: ۷۲۱۵۳۱
دلنوشته افسانه پاکرو برای کیارستمی
افسانه پاکرو بازیگر سینما و تلویزیون که قرار بود بازیگر فیلم «راهبه ها» باشد که عباس کیارستمی قرار بود آن را در چین بسازد، برای سالروز تولد کیا رستمی در صفحه شخصی خود از این کارگردان نامدار ایران یاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ افسانه پاکرو به مناسبت سالروز تولد زنده یاد عباس کیارستمی، یادداشتی را در صفحه شخصی خودش منتشر کرد و نوشت:

«رازی است بین من و تو و ماه

عباس کیارستمی

تولدتون مبارک آقای کیارستمی عزیز.

دوسال پیش، در آخرین تولدتان، دو هفته مانده به سفرِابدی، با آن حال رنجور و بیمار، از من خواستید که برای دیدن ماهِ کامل، به لواسون برویم و چه شب پرخاطره و تلخی بود و امشب در دومین سالگرد تولدتان، ماه کامل نیست.

آرزو دارم که روحتان در آرامش باشد، هرچند میدانم که آرزویی ایست محال ،و از شما میخواهم برایم آرزوهای خوب کنید مثل همیشه.

این بار میخواهم که آرزو کنید همه آن آدمهایِ به ظاهر دوستِ ریاکار و دو رو و نان به نرخِ روز خور، و حسودِ اطرافتان، دیگر هیچ وقت در اطرافِ من پیدایشان نشود و من در زندگیم همیشه، با آدمهای اصیل و انسانی چون شما روبرو شوم.»

در اواخر اردیبهشت ۱۳۹۵، افسانه پاکرو در صفحه اینستاگرام خود عکسی از خودش در چین منتشر کرد. چند روز بعد اعلام شد کیارستمی یک فیلم در چین می‌سازد که تنها بازیگر ایرانی آن، افسانه پاکرو است. خبر ساخت فیلم «راهبه‌ها» در چین، پیش از آن مطرح بود، اما با مرگ کیارستمی سرنوشت فیلم نامعلوم ماند.

 

نظر شما