جواب منوچهر هادی به بدخواهان

منوچهر هادی حریف می طلبد/ ۲۰ میلیارد پول آوردم شما چه کردید

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۲۴:۰۱
کد خبر: ۷۲۱۶۸۵
منوچهر هادی حریف می طلبد/ ۲۰ میلیارد پول آوردم شما چه کردید
دیروز خبر شروع آغاز پیش تولید مجموعه نمایش خانگی «دل» به کارگردانی منوچهر هادی منتشر شد. امروز منوچهر هادی در صفحه شخصی خود در انتقاد به برخی افراد که ظاهرا نقدهایی را متوجه او کرده اند، یادداشتی منتشر کرد و نوشت: «عده ای حسود و چشم تنگ که برایشان موقعیت و انسانیت آرزو میکنم فکر می‌کنند یک پروژه عظیم بخش خصوصی خاطر خواه منوچهر هادی هستند و سرمایه اشان را از سر راه آورده اند که به پای تفکر من بریزند.»

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ متن کامل یادداشت منوچهر هادی به شرح زیر است:

«خبر آغاز فیلم برداری سریال خانگی دل در شهریور ماه پخش شده. یکسال از عقد قرارداد من با شرط‌های دو طرف قرارداد می‌گذرد. شرط‌هایی که هر کدام در نتیجه اثر تاثیر گذارند. در انتخاب عوامل جلوی دوربین و پشت دوربین تلاش می‌کنیم بهترین‌ها رو دعوت کنیم. برای هر قسمت از فیلمنامه روزها بعد از نگارش جلسات متعددی گذاشته می‌شود. همه و همه قسمت‌های کار با تفکر جمعی و تصمیمات حرفه‌ای و درست جلو می‌رود. آری یکسال پیش تولید و وقت برای فیلمنامه و سایر مراحل کار. اینها بخش‌هایی از کار هست که شما نمی‌بینید. حال عده‌ای حسود و چشم تنگ که برایشان موقعیت و انسانیت آرزو می‌کنم فکر می‌کنند یک پروژه عظیم بخش خصوصی خاطر خواه منوچهر هادی هستند و سرمایه‌اشان را از سر راه آورده‌اند که به پای تفکر من بریزند.

نه عزیزان من حاصل تلاش و پشتکار خودم هستم و حرف‌های کودکانه و پر از بخل و حسد شما در من اثر نخواهد گذاشت که ایجاد انگیزه نیز خواهد کرد. این گوی این میدان هر که می‌تواند. بخش خصوصی را متقاعد کند برای تفکرش و اثر هنری‌اش بیست میلیارد هزینه کند بیاید. من در رقابت سالم با شما شرکت خواهم کرد و صمیمانه خوشحال خواهم شد برای تولید هر اثر هنری یا اقتصادی. عزیزان بنده و همکارانم میلیاردها سرمایه به چرخه سینما آوردیم میلیون‌ها مخاطب با سینما و نمایش خانگی آشتی دادیم شما چه کردین؟ جز حسادت و چشم تنگی. امیدوارم لایق جایگاهی که با تلاش و پشتکار به دست آوردم باشم و همچنان کمک حال هنر واقتصاد سینما و...

شما هم به جای قضاوت غلط همت کنید و در عمل خودتان را محک بزنید من از پیشرفت لحظه به لحظه شما خوشنود خواهم شد.»

منوچهر هادی پیش از این مجموعه «عاشقانه» را برای شبکه نمایش خانگی ساخته بود و در حال حاضر مجموعه تلویزیونی «پاهای بی قرار» را در روزهای پایانی تصویربرداری دارد.

سریال «دل» به نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان، کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی علی اکبر نجفی، جدیدترین سریال ساخته شده توسط عوامل عاشقانه خواهد بود که دارای ملودرامی عاشقانه است.

تاکنون حضور محمدرضا گلزار، ساره بیات، محمدرضا فروتن و یکتا ناصر در مجموعه «دل» قطعی شده و سازندگان این سریال در حال مذاکره با دیگر بازیگران هستند. این مجموعه در ۲۸ قسمت تولید می شود. تولید این مجموعه قرار است در شهریورماه آغاز شود و احتمالا در زمستان در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

در خلاصه مجموعه نمایش خانگی «دل» آمده است: جهان (دل) جهان ناشناخته‌ای است. از تاریکی و نور تا کینه و بخشش و از عشق و تنفر تا شوق وصال و حسرت و جدایی در آن رفت و آمد می‌کنند و گاه «دل» را تصاحب می‌کنند و ...

نظر شما