از رادیو صبا پخش می شود

مهمان جدید «نقل نقلستان» معرفی شد

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۹:۳۳
کد خبر: ۷۲۲۴۵۱
مهمان جدید «نقل نقلستان» معرفی شد
دو برنامه «عصر صبا» و «نقل نقلستان» امروز از رادیو صبا روی آنتن می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «عصر صبا» از شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده با رویکرد معرفی مشاغل و اماکن دیدنی ایران روی آنتن رادیو صبا می رود.

این برنامه امروز سه شنبه پنجم تیر شغل فیزیوتراپیست را با آیتم های شاد و طنز معرفی می کند و همچنین در بخش آشنایی با شهرها و اماکن دیدنی ایران، قصد دارد به بندرعباس سفر کند.

عصر پزشکی، عصر زندگی، عصر داغ، عصر سفر، عصر مسابقه، عصر بازی و... از جمله آیتم های متنوع در این برنامه است.

این برنامه به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد با اجرای امیر زنده دلان و نازنین مهیمنی ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۵/۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

مهدی میرزازاده، آرمان غفاریان، حسن کریمی، علیرضا دیلمی، اسماعیل خلیلی آیتم سازان «عصر صبا» هستند و نویسندگی این برنامه نیز بر عهده معصومه پاکروان، امیر زنده دلان و حسن کریمی است.

«نقل نقلستان» با فرزین پورمحبی

برنامه «نقل نقلستان» که به معرفی چهره‌های طنزپرداز کشور در قالب گفت‌وگو می پردازد، میزبان فرزین پورمحبی خواهد بود. این برنامه به همت گروه طنز و سرگرمی رادیو صبا روز چهارشنبه ششم تیر ساعت ۱۵ پخش می شود.

برنامه «نقل نقلستان» به تهیه کنندگی مژده آقامحمدی با اجرای مهدی فرج اللهی و با بازی امین ضیایی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۵ روی موج اف ام ردیف ۱۰۵/۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز