در دو بخش هنری و ورزشی

دبیران هنری و اجرایی جشنواره فرهنگ پهلوانی برگزیده شدند

۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۱۰:۱۲
کد خبر: ۷۲۲۹۰۹
دبیران هنری و اجرایی جشنواره فرهنگ پهلوانی برگزیده شدند
دبیران هنری و اجرایی جشنواره فرهنگ پهلوانی برگزیده شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دبیران هنری و اجرایی جشنواره فرهنگ پهلوانی از سوی  بهزاد بهرامی نسب معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کشور،  داریوش لطیفی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل به عنوان دبیر اجرایی و مهندس یاسر موحدفرد، دبیرکل بنیاد فردوسی به عنوان دبیر هنری نخستین جشنواره فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزیده شدند.

با حضور ابوالفضل تجلی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور احکام دبیران اجرایی و هنری جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در شهر اردبیل اعطا شد.

برای نخستین بار در کشور در دو بخش هنری و ورزشی جشنواره فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای به میزبانی استان اردبیل برگزار می شود که قرار شده هیأت های کشتی و ورزش های زورخانه‌ای استان اردبیل در بخش ورزشی و بنیاد فردوسی در بخش فرهنگی، ادبی و هنری همکاری های لازم را با دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره ملی و دانشجویی داشته باشند.

برپایه نشست هم اندیشی دبیران این جشنواره، آئین نامه اجرایی و برپایی نمایشگاهی از آثار فرهنگی، ادبی و هنری برگزیده این جشنواره مصوب شد.

شایان ذکر است که در بخشی از این نشست، یاسر موحدفرد با ارایه گزارشی از فعالیت های بنیاد فردوسی و تشریح چگونگی تعامل با دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، آمادگی خود را برای همکاری هر چه بیشتر به ویژه برای راه اندازی نمایندگی استانی این بنیاد به منظور همکاری متقابل در استان اردبیل را اعلام کرد.

گفتنی است، هنرمندانی که از دانشجویان، مدرسان، استادان و دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی هستند، می‌توانند تصویر اثرهای هنری و تصویر کارت دانشجویی یا گواهی تدریس یا مدرک تحصیلی مرتبط با دانشگاه جامع علمی کاربردی به همراه نام کامل، شماره تماس و نام شهر خود را تا تاریخ ۱۶ تیرماه ۱٣٩٧ از طریق پیام رسان آی گپ و سروش به شماره ۰٩٩۰٢٧۴۰٨٣۵ بفرستند.

رشته‌های هنری این جشنواره با موضوع ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و آموزه‌های اخلاقی شاهنامه فردوسی عبارت اند از: شعر، متن ادبی و دلنوشته، تندیس‌سازی و مجسمه‌سازی، حجم‌سازی و عروسک‌سازی، نگارگری، نقاشی، خوشنویسی و نقاشی‌خط، عکس، فیلم و پویانمایی (انیمیشن)، نوشت‌افزار، نرم‌افزار و بازی‌های کامپیوتری، هنرمندانی که اثرهای هنری‌شان از سوی داوران برگزیده می‌شوند باید پس از اعلام نتیجه‌های داوری تا تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۳۹۷ اصل اثرهای خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان حافظ و استاد نجات اللهی، اداره‌کل تربیت‌بدنی سازمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی بفرستند.

نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی پاسداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی در دو بخش ورزشی و ادبی هنری از ٢٣ تا ٢۶ تیرماه در مرکزهای فرهنگی و دانشگاهی اردبیل به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل به کوشش اداره کل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با همکاری اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، هیات کشتی استان اردبیل، هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای استان اردبیل و بنیاد فردوسی برگزار خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز