نخستین تصاویر از فیلم

مأموریت غیر‌ممکن خنده‌دار است

۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۶:۳۸
کد خبر: ۷۲۳۲۱۳
مأموریت غیر‌ممکن خنده‌دار است
فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن» یک طنز اجتماعی با محوریت فرار مغزها و تولید داخلی است که فیلمبرداری آن به نیمه رسید و این روزها عوامل آن در لوکیشنی در فرودگاه خصوصی بلند پرواز درحال تصویربرداری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حامد همایون با اجرای ترانه "چتر خیس" در فیلم اولین خواننده «ماموریت غیرممکن» است و به تازگی امیرعباس گلاب هم به فیلم پیوسته است. به گفته یعقوب غفاری کارگردان این فیلم، استفاده از آخرین تکنولوژی روز سینما در زمینه جلوه‌های ویژه بصری از ویژگی های مأموریت غیر ممکن است.

نسرین نصرتی و پادینا چیت ساز به همراه سه خواننده پاپ دیگر از فردا مقابل دوربین غفاری خواهند رفت. قابل ذکر است که خوانندگان در فیلم «ماموریت غیرممکن» در نقش خود حضور خواهند داشت.

اسامی بازیگران فیلم عبارتند از: جمشید هاشم‌پور، علی اوجی، پژمان بازغی، ساراخوئینی‌ها، نسرین نصرتی، مهران رجبی و با معرفی پادینا چیت ساز.

در خلاصه داستان آمده است: کریم عاشق خوانندگی است و بدون اینکه بداند دلداده مأموری شده که ماموریت دارد فرمولی را از دانشمندی سرقت کند. پس از متوجه شدن این داستان کریم، ۲ راه بیشتر ندارد.

غیرممکن 1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز