برنامه های تابستانی در رادیو و تلویزیون؛

خوابی که رسانه ملی برای مخاطبانش دیده است

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۵۴:۰۸
کد خبر: ۷۲۴۰۹۸
خوابی که رسانه ملی برای مخاطبانش دیده است
رادیو ، شبکه سه سیما و شبکه پویا و نهال سیاست های خود را برای تولید و پخش برنامه های تابستانی و پرکردن اوقات فراغت مخاطبانشان به ویژه قشر جوان و نوجوان اعلام کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ رادیو در ماه های گرم تابستان تمرکز ویژه ای بر طنز و گردشگری دارد.

حمید شاه‌آبادی معاون صدا گفت: با شروع فصل تابستان رادیو برنامه‌های متنوعی برای مخاطبانش در ساعات گوناگون تدارک دیده است.

مدیر شبکه کودک نیز در تشریح برنامه‌های تابستانی شبکه‌های پویا و نهال گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های خانواده‌ها در تابستان پر کردن اوقات فراغت و سرگرم‌سازی برای کودکان و نوجوانانشان است از این رو تلاش کردیم سهم خود را در رسانه پر رنگ‌تر کنیم و با دست پر به استقبال تابستان برویم.

محمد سرشار با بیان اینکه در هر دوره سنی خردسال و کودک و برنامه‌های متنوعی تولید شده است افزود: در کانال نهال فصل سوم برنامه «ورجه وورجه»روی آنتن خواهد رفت و با توجه به ساختار متفاوت و جذابیتش در این فصل انتظار داریم مخاطبان زیادی از این برنامه استفاده کنند .

سرشار با اشاره به تولید برنامه«سرسفره خدا» در تابستان گفت: این برنامه که پیش از این در ایام رمضان تولید می‌شد در فصل تابستان با محور حفظ 14 سوره از جزء سی قرآن پیش از اذان مغرب روی آنتن خواهد رفت.

مدیر شبکه کودک از تولید فصل دوم برنامه«خوشمزه»خبر داد و گفت: با توجه به استقبال مخاطبان از این برنامه در فصل تابستان شاهد فصل دوم «خوشمزه» با اجرایی متنوع خواهیم بود. وی درباره اهمیت برنامه‌های ویژه خردسال اظهار کرد: در رده سنی خردسال شاهد فصل جدید«نقاشی نقاشی» خواهیم بود. برنامه‌های «تو هدیه خدایی»، «آفتابگردان» و «مامان کلی» نیز با فصل جدید در تابستان اوقات فراغت خوبی برای خردسالان در ساعات صبحگاهی فراهم خواهد کرد.

سرشار با تاکید بر لزوم توجه به ورزش در خردسالان گفت: برنامه «پهلوانان پویا» با تمرکز روی ورزش خردسالان یکی از برنامه‌های جذاب تابستان برای کوکان خواهد بود.

مدیر شبکه کودک در پایان با اشاره به ساعت پخش برنامه‌ها در این فصل بیان کرد: بر اساس رفتارشناسی مخاطب در فصل تابستان مخاطبان می‌توانند از ساعت 8 تا ساعت 24 شاهد برنامه‌های این شبکه باشند.

بدیهی است که با شروع سال تحصیلی زمان پخش برنامه‌ها  به روال سابق از ساعت 8 الی 22 برخواهد گشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز