نامه سرگشاده ابراهیم عامریان؛

در چنین شرایطی از تگزاس حمایت کنید!

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۶:۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۲۴۴۲۳
در چنین شرایطی از تگزاس حمایت کنید!
تهیه کننده فیلم تگزاس که این روزها بر پرده سینما است با انتشار نامه ای در فضای مجازی برای فیلمش حواشی رقم زد ؛

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری برنا؛ سی ابراهیم عامریان تهیه کننده فیلم تگزاس که این روزها بر پرده سینما است با انتشار نامه ای در فضای مجازیبه نکات جالبی اشاره کرد؛

به نام خدا

خدا را شاکر هستم که فیلم «تگزاس» مورد استقبال مردم قرار گرفته است و بسیار سپاسگزار هستم از فیلمیران به عنوان پخش کننده و تمام مدیران سینماها (سینماداران) که تمام سعی خود را کردند تا با وجودی که بین دو اکران اول و دوم نوروز فیلم به روی پرده رفت، اکرانی هر چه بهتر داشته باشیم.

فیلم «تگزاس» با توجه به ماه رمضان، تب و تاب بازی های جام جهانی و نوسانات اقتصادی ، توانست ده هفته عنوان صدرنشین فروش هفتگی را حفظ کند و با تمامی این اوضاع و احوال در همین سه روز پایانی هفته گذشته ٦٠٠ میلیون تومان فروش داشته باشد.

تمامی کارشناسان و دست اندرکاران سینما به طور حتم می دانند که اگر این شرایط در بین نبود به طور قطع «تگزاس» می توانست به فروشی بسیار بالاتر از رقم فعلی دست پیدا کند. فیلمی که ۵ میلیارد تومان برای ساختش هزینه شده فقط به صرف شاد کردن دلهای مردم تا فارغ از هرگونه تورم و خستگی ساعت خوشی را کنار خانواده خود سپری کنند.

در پایان بسیار خرسندم که فیلم «هزارپا» نیز قرار است به چرخه اکران وارد شود ، چرا که تگزاس و هزارپا می توانند در کنار هم حال بد این روزهای سینمای ما را بهتر کنند.

از مسئولین محترم تقاضا می کنم اجازه ندهند سرمایه های سینمای ایران هدر رود. از فیلم های مستقل حمایت کنند. تگزاس را یاری کنند تا مردم با دیدن یک کمدی مفرح لحظاتی فارغ از تمامی دغدغه هایشان باشند که هدف از ساخت فیلم نیز همین بوده است.

سید ابراهیم عامریان

تهیه کننده فیلم سینمایی تگزاس

دهم تیرماه هزار و سیصد و نود و هفت»

 

نظر شما