آخر هفته؛

«در جستجوی آرامش» مهمان شبکه پنج می‌شود

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۱۳:۰۷
کد خبر: ۷۲۴۵۵۱
«در جستجوی آرامش» مهمان شبکه پنج می‌شود
بازپخش سریال «در جستجوی آرامش» در کنداکتور شبکه پنج سیما قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال «درجستجوی آرامش» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی علی آشتیانی پور آخر هفته از شبکه پنج سیما پخش می شود.

 گفتنی است که این سریال یک اثر خانوادگی ۴۰ قسمتی است که ضمن روایت قصه اصلی، روابط عاطفی و انسانی بین خانواده و دوستان را به نمایش می گذارد و خلاصه داستان آن درباره شخصیتی به نام دکتر بهروز امینی است که از دانشمندان و پژوهشگران حوزه داروسازی در ایران است. 

در این مجموعه تلویزیونی مهدی هاشمی، فرشته سرابندی، داریوش فرهنگ، پژمان بازغی، محمد متوسلانی، حدیث میرامینی، کمند امیرسلیمانی و زهرا سعیدی به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: دکتر بهروز امینی که خانواده‌ای مثال‌زدنی دارد و در حرفه‌اش موفق است بعد از ۲۰ سال تلاش مداوم توانسته در راستای تولیدات ملی و دانش‌بنیان، دارویی برای درمان سرطان تولید کند که مشابه خارجی ندارد. بعد از تولید دارو، جامعه پزشکی برای بهروز امینی جشنی برپا می‌کند و نام او و شرکتش در سراسر جوامع پزشکی جهان می‌پیچد اما یک اتفاق همه معادلات دکتر امینی را به هم می‌ریزد و آبرویش را در معرض خطر قرار می‌دهد.

«در جستجوی آرامش» سال گذشته از شبکه پنج سیما پخش و مورد اقبال مخاطب قرار گرفت.

این مجموعه تلویزیونی با محوریت بنیان خانواده برای شبکه پنج سیما تهیه و تولید شده است که پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها هر هفته ساعت ۱۹ پخش و تکرار آن ساعت ۲۳ است و بازپخش این سریال روزهای یکشنبه ها و سه شنبه ها ساعت ۱۹ و ۲۳ خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز