اولین بازیگر از پروژه «سی» جدا شد؛

نعِ بهرام رادان به شجریان زد

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۲۴۸۷۲
نعِ بهرام رادان به شجریان زد
شنیده ها حاکی از آن است بهرام رادان بازیگر سینمای ایران که سال گذشته در کنسرت –تئاتر «سی» نقش زال را ایفا کرد، امسال از بازی در اجرای دوم این کنسرت نمایش انصراف داده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ همایون شجریان و سهراب پورناظری برای تابستان امسال در تدارک اجرای مجدد کنسرت-نمایش «سی» هستند

کنسرت نمایش «سی» سال گذشته به مدت سی شب روی صحنه رفت و بیش از 120 هزار مخاطب در کاخ سعدآباد به تماشای آن نشستند. این کنسرت-نمایش به طور میانگین هر شب میزبان 4 هزار تماشاگر بود.

بهرام رادان  برای اولین بار با «سی» روی صحنه رفت و ظاهرا به دلیل عدم توافق در مذاکرات از گروه بازیگران این نمایش خارج شده است.

کنسرت نمایش «سی» به کارگردانی علی‌اصغر دشتی براساس سه داستان از داستان‌های شاهنامه؛ زال و رودابه، رستم و اسفندیار و رستم و سهراب، مرداد و شهریور سال گذشته در کاخ سعدآباد تهران اجرا شد.

این نمایش به نویسندگی نغمه ثمینی و با بازی سحر دولتشاهی، بهرام رادان، مهدی پاکدل، بانیپال شومون، حسین صوفیان، دلنیا آرام و صابر ابر به نمایش درآمد، همایون شجریان خواننده و سهراب پورناظری آهنگساز این پروژه بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز