فیلم جلیلوند روی پرده سینماهای ایتالیا‌؛

«بدون تاریخ ، بدون امضا» بهترین فیلم جشنواره بروکسل

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۳:۳۵
کد خبر: ۷۲۵۰۱۷
«بدون تاریخ ، بدون امضا» بهترین فیلم جشنواره بروکسل
«بدون تاریخ، بدون امضا» با بازی درخشان نویدمحمدزاده و امیر آقایی بهترین فیلم جشنواره بروکسل شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این فیلم که شانس اول سینمای ایران برای حضور در اسکار محسوب می شود، تابستان سال گذشته تور حضورهای جهانی خود را از فستیوال معتبر ونیز آغاز کرد و در این رخداد مهم سینمایی توانست جوایز بهترین بازیگری نقش اصلی مرد را برای نوید محمدزاده و جایزه بهترین کارگردانی را برای وحید جلیلوند از جشنواره ونیز به دست آورد است. بعد از موفقیت های جشنواره‌ای «بدون تاریخ، بدون امضا» در بسیاری از شهرهای ایتالیا به نمایش عمومی درآمده است.

روزنامه ریپابلیکا که یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین روزنامه‌های ایتالیا می باشد در گزارشی، خبر داده که این فیلم در حال حاضر سه هفته می شود که در ۳۲ سالن روی پرده آمده و به گفته منتقد سینمایی این روزنامه، جدیدترین ساخته وحید جلیلوند در این مدت توانسته رضایت مردم و منتقدان را به دست آورد.

ریپابلیکا در گزارشی که از فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» به چاپ رسانده، داستان جذاب و عمیق، بازی های درخشان بازیگران و به خصوص نوید محمدزاده و امیر آقایی و نیز کارگردانی را واجد بالاترین استانداردهای سینمایی ارزیابی کرده و تماشای این فیلم را برای هر آنکس که به سینما علاقمند است، توصیه کرده است.

نظر شما