تصویربرداری «ستایش۳» با داریوش ارجمند ادامه دارد

خبر جدید از سریال ستایش ونرگس محمدی

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۱:۰۹
کد خبر: ۷۲۵۱۲۳
خبر جدید از سریال ستایش ونرگس محمدی
فصل سوم سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب از 13 تیر با بازی داریوش ارجمند و مهدی سلوکی تصویربرداری می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال «ستایش3» که یکی از پرمخاطب ترین سریال های تلویزیونی در سال های گذشته بود، چندی پیش، فصل سوم تصویربرداری خود را آغاز کرده است. قرار است این مجموعه از روز چهارشنبه 13 تیرماه با اضافه شدن داریوش ارجمند و مهدی سلوکی به کار خود ادامه دهد. همچنین از ده روز آینده نرگس محمدی بازی خود را در این سریال آغاز می کند.

گفتنی است فیلمنامه «ستایش3» در 30 قسمت نوشته شده و نگارش آن بر عهده سعید مطلبی است که نویسندگی فصل دوم این سریال هم بر عهده او بوده است. همچنین زمان پخش این سریال به طور قطعی مشخص نیست اما احتمال می رود که این سریال در فصل زمستان روی آنتن برود.

ستایش مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی سعید سلطانی است که فصل اول آن سال 1388 تولید شد. پخش سری اول این مجموعه از 12 آذر ماه 1389 آغاز شد و در 6 آبان 1390 به پایان رسید. پس از پخش 44 قسمت از این مجموعه، پخش سری دوم این مجموعه از 27 دی 1392 آغاز گردید و در 24 مرداد 1393 به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز