از شنبه ۱۶ تیر؛ «این راهش نیست» در راه آی‌فیلم۲

اشکان خطیبی روی آنتن می رود

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۳۰:۰۸
کد خبر: ۷۲۵۲۵۸
اشکان خطیبی روی آنتن می رود
با پایان پخش مجموعه «یکی مثل من» از کانال آی‌فیلم۲، مجموعه تلویزیونی «این راهش نیست» از شنبه روی آنتن قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شبکه آی فیلم، مجموعه تلویزیونی «این راهش نیست» به‌کارگردانی نوید میهن‌دوست، از شنبه ۱۶ تیر روانه آی‌فیلم۲ می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی که اولین‌بار در سال ۱۳۸۲ از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده، این‌بار برای مخاطبان فارسی‌زبان آی‌فیلم به‌ویژه افغانستانی‌ها و تاجیکستانی‌ها نمایش داده می‌شود.

خلاصه داستان «این راهش نیست» از این قرار است فریدون، کشاورز نمونه روستا، علاقه‌مند به مطالعه و تحقیق درباره پیوند انواع گیاهان است. او نمی‌خواهد زن بگیرد و معتقد است ازدواج برای دانشمندان ضرر دارد. دایی‌اش، رئیس شورای روستا، مرد مقتدر و با ابهتی است که دوست دارد دخترش با فریدون ازدواج کند؛ اما فریدون دوست ندارد این ازدواج سر بگیرد و از سویی توان مقابله با دایی‌اش را هم ندارد. سرانجام از روستا فرار می‌کند تا دایی‌اش نتواند فکرش را عملی کند. او به تهران می‌آید اما در همان ابتدای کار شیفته دختری می‌شود.

حبیب دهقان نسب، ثریا قاسمی، شهرام قائدی، اشکان خطیبی، رضا بابک، فهیمه راستکار، حسین ایل بیگی، سوسن مقصودلو، غلامحسین زواره و نگار جواهریان در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، «این راهش نیست» از شنبه، هر شب ساعت ۲۲:۰۰ پخش می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ روز بعد خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز