تدوین فرهنگ جامع تلویزیونی؛

فرهنگ بسیج، بسیج فرهنگی

۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۴۶:۵۵
کد خبر: ۷۲۵۴۵۸
فرهنگ بسیج، بسیج فرهنگی
به منظورارتقاء برنامه های حوزه بسیج، تبیین برنامه ای جامع در زمینه نهادینه سازی فرهنگ بسیج در دستور کار مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما قرار گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در آخرین جلسه شورای مدیران معاونت سیما بررسی راهکارهای ملی در زمینه برنامه سازی در حوزه بسیج در دستور کار قرار گرفت. در جلسه مشترک مدیران سیما ومسئولان معاونت  فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج بر لزوم توجه به دستاوردهای بسیج تاکید شد.

دکتر میرباقری معاون سیما با اشاره به تاریخچه پیدایش بسیج مستضعفین پس از انقلاب به قدرت این نهاد مردمی در کشور اشاره کرد و گفت: بسیج همواره در زمینه دفاع از مرزها، سازندگی، فرهنگ سازی، مبارزه با امپریالیسم و به طور کلی دفاع از ارزش های انقلاب همواره پیشتاز بوده است.

وی با اشاره به نمونه‌های مشابه در دیگر جبهه های مقاومت مانند لبنان، سوریه و یمن تاکید کرد: تفکر این نهاد قدرتمند مردمی در هر کجای دنیا توانسته فصل جدیدی در تاریخ کشور مبداء ایجاد نماید.  

معاون سیما در ادامه به نقش رسانه در فرهنگ سازی استناد کرده و گفت: وظیفه رسانه ملی است تا با فرهنگسازی در حوزه بسیج به تقویت این شجره طیبه اهتمام ورزد. به همین منظور مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما وظیفه دارد  ضمن تشکیل کارگروه مشترک با حوزه معاونت فرهنگی بسیج، ظرفیت های هم افزایی را احصا و متناسب با شبکه ها و مراکز تولیدی سیما توزیع نماید..

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین محرابی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج با ارائه گزارشی جامع از فعالیت های این حوزه مردمی خواستار آن شد تا شبکه های سیما در زمینه فرهنگ سازی و تقویت این نهاد موثر اقدام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز