اجرای کنسرت سه گروه موسیقی؛

«مردی با دست های آویزان» در عمارت روبرو

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۲:۴۳:۱۴
کد خبر: ۷۲۶۳۶۰
«مردی با دست های آویزان»  در عمارت روبرو
مجموعه فرهنگی هنری «عمارت روبرو» تیر سال ۹۷ میزبان اجرای چند برنامه موسیقایی متفاوت با حضور تعدادی از هنرمندان و گروه های فعال این حوزه خواهد بود.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سه گروه موسیقایی روزهای مختلف تیر سال ۹۷ کنسرت هایی را در مجموعه «عمارت روبرو» برگزار می کنند.

بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته آنسامبل «دوک» با اجرای کنسرت «مردی با دست های آویزان» ۱۶ تیر ساعت های ۱۹ و ۲۱ مهمان عمارت روبرو هستند. این برنامه به سرپرستی بهنام عمران منتخبی از آثار «یان تیرسن» را اجرا می کند.

پویا عشقی نژاد ساز ویولن، نیکی یغمایی ویولا، گلسانا شاسایی چلو، نگار نیازمند گلوکن اشپیل و بهنام عمران سازهای آکاردئون، پیانو  و ملودیکا گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می دهند.

ساعت ۲۱ روز پنجشنبه ۲۱ تیر نیز کنسرت موسیقی سنتی «شب و روز» با اجرای قطعاتی در دستگاه افشاری و چهارگاه به آهنگسازی  حسین اینانلو و عیسی غفاری برگزار می شود. در این کنسرت موسیقی حسین اینانلو نوازنده سه تار، پویان گرامی  نوازنده تمبک، عیسی غفاری نوازنده سه تار و سارا فطرس نوازنده سازهای کوزه و بندیر گروه را همراهی می کنند.

علاوه بر گروه های یاد شده، «رسیتال گیتار کلاسیک» با نوازندگی گلناز ریاحی نیز ساعت ۲۱ روز  جمعه ۲۲ تیر در عمارت روبرو اجرا می شود. این برنامه شامل اجرای قطعاتی از آهنگسازان ناشناخته و از کشورهای ایتالیا، فرانسه، آرژانتین، ونزوئلا، روسیه، آذربایجان و ایران است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز