دختر قصه های جزیره با یک اثر سینمایی برمی‌گردد؛

«سارا استنلی» در جشنواره فیلم های تابستانی شبکه ۴

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۳:۳۸:۱۶
کد خبر: ۷۲۶۴۲۵
«سارا استنلی» در جشنواره فیلم های تابستانی شبکه ۴
شبکه چهار سیما از 17 تا 22 تیرماه فیلم های سینمایی در ژانرهای مختلف خانوادگی، جنگی، درام و پلیسی را به روی آنتن می برد.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ جشنواره تابستانه فیلم‌های سینمایی شبکه چهار به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما هر روز ساعت 11 پخش و ساعت 2بامداد بازپخش می شود.

بنابراین گزارش، پسرخانواده ونیزلو، آواز غروب، شماره 84 چرینگ کراس، دور از او، شرلوک هولمز شروع قرن بیستم و مسیر سبز عناوین فیلم هایی هستند که از 17 تا 22 تیز از شبکه چهار سیما به نمایش در می آید.

فیلم سینمایی «پسر خانواده ونیزلو» به کارگردانی دیوید ممت محصول 1999 است که روز یکشنبه پخش می شود.

در داستان فیلم آمده است: پسر خانواده ونیزلو برای تحصیل به یک مدرسه نظامی می‌رود. او در آنجا متهم به دزدی می‌شود و پدرش سال‌های سال به کمک وکیلی که استخدام می‌کند برای احقاق حقوق فرزندش مبارزه می‌کند..

فیلم سینمایی «آواز غروب» به کارگردانی «ترنس دیویس»، دوشنبه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم حول محور دختر یک کشاورز اسکاتلندی می‌چرخد. او زیر نظر یک پدر سختگیر بزرگ شده است. مادر دختر فوت می‌کند و برادرش نیز برای کار مجبور می‌شود خانه را ترک کند. دختر حالا باید با استقامت از پدر پیر و بیمارش نیز مراقبت کند تا اینکه پدر نیز فوت می‌کند..

در این فیلم سینمایی پیتر مولان و مارک بونار نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی« شماره 84 چرینگ کراس» به کارگردانی دیوید جونز با بازی آن بنکراف و آنتونی هاپکینز روز سه شنبه از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در داستان فیلم آمده است: هلن هانف نویسنده‌ای است که در آمریکا زندگی می‌کند. او که علاقه‌مند به کتاب‌های قدیمی است، برای تهیه کتابی با یک کتابفروش انگلیسی مکاتبه می‌کند و این سرآغاز آشنایی‌ای است که سال‌ها به طول می‌انجامد. این دو سال‌ها از طریق نامه‌نگاری راجع به افکار شخصی، سلایق ادبی و...

فیلم سینمایی «دور از او» به نویسندگی و کارگردانی سارا پولی محصول 2006 کانادا است که روز چهارشنبه به نمایش در می آید. این فیلم اولین ساخته بلند سارا پولی بازیگر  و فیلمسازی است که در ایران بیشتر با بازی در نقش سارا در مجموعه تلویزیونی "قصه های جزیره" شهرت دارد.

در داستان فیلم با بازی ژولی کریستی و گردون تین سنتاو آمده است: فیونا پس از 44 سال زندگی مشترک با گراند دچار اختلال حافظه می‌شود. رفتار او در اوایل بیماری‌اش حتی برای خود او نیز غیر قابل تحمل است، اما بتدریج حال فیونا آن‌قدر نگران‌کننده می‌شود که همسرش درمی‌یابد دیگر توان مراقبت از او را ندارد و او را به یک آسایشگاه روانی منتقل می‌سازد که....

فیلم سینمایی «شرلوک هلمز شروع قرن بیستم» روز پنجشنبه  در قالب جشنواره فیلم های تابستانی از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

این فیلم محصول 1986 روسیه است که به کارگردانی ایگور ماسلنیکف تهیه شده و در آن واسیلی لیوانف بازی کردند.

فیلم سینمایی "شرلوک هلمز شروع قرن بیستم" بر اساس مجموعه داستانهای شرلوک هلمز اثر آرتور کونان دویل تهیه شده و ماجرای مرگ یکی از دوستان شرلوک هلمز را به تصویر می‌کشد که روز تشییع جنازه تابوت شکسته می‌شود  و ...

فیلم سینمایی «مسیرسبز» به کارگردانی فرانک دارانوبت روز جمعه به نمایش در می آید.

درخلاصه داستان فیلم آمده: «اجکومب» زندانبان بند محکومان به اعدام است تا اینکه «جان کافی» که دارای نیروی فوق العاده ای است ، به جرم کشتن دودخترخردسال به بند اومنتقل می شود.  فیلم سینمایی« مسیرسبز » محصول سال ۱۹۹۹ کشورآمریکا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز